فیلم‌ها یی که در روز ششم جشنواره به سانس فوق‌العاده رسیدند

دیروز ششمین روز از برگزاری اکران فیلم های جشنواره فجر در سینماهای مردمی بود. با برخی از مدیران سینماها درباره وضعیت اکران های دیروز گفتگو کردیم؛

محمد قاصد اشرفی مدیر سینما ماندانا بیان کرد: فیلم هایی که دیروز در این سینما اکران شدند با استقبال خوبی مواجه شدند. به نحوی که "لاتاری" پس از رسیدن به سانس فوق العاده اول، به سانس فوق العاده دوم نیز رسید که اجازه این کار را ندادند.

وی با گلایه از حضور برخی سینماگران و بازیگران در یکسری سینماهای خاص و فروختن بلیت در گیشه اظهار داشت: در اصل با کلیت این کار مخالفم؛ چون حرکتی غیرحرفه‌ای است. من می گویم اگر قرار است چنین کاری انجام و سنتی شکسته شود، باید نگاه تبعیضی را از آن جدا کرد و سینماگران و بازیگران در همه سینماها حضور پیدا کنند و در سینمایی خاص حاضر نشوند.

حسین کشایی مدیر سینما استقلال هم درباره اکران های دیروز اظهار داشت: هرقدر به روزهای پایانی برگزاری جشنواره نزدیک می شویم، شاهد ازدحام و پرشور بودن آن هستیم. دیروز فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» با استقبال گسترده روبرو شد؛ به نحوی که مخاطبان حاضرشدند روی پله ها و روی زمین بنشینند.

وی افزود: از «سرو زیر آب» هم استقبال خوبی شد؛ طوری که پس از اتمام نمایش، مخاطبان ایستادند و چند دقیقه عوامل آن را تشویق کردند. سانس آخر"امپراطور جهنم"را نمایش دادیم که از آن استقبال نشد. این فیلم برای دومین بار در سینما استقلال اکران می شد که بار اول با استقبال روبرو شده بود.

این مدیر تصریح کرد: با وجود آتش سوزی ساختمان اداره برق حرارتی که دقیقا روبروی سینماست؛ اما شلوغی و استقبال مخاطب تاثیر نگرفت.

رضا سعیدی پور مدیر پردیس آزادی هم عنوان کرد: دیروز روز شلوغی را داشتیم؛ چنانچه "بمب،یک عاشقانه" چهار سانس متوالی فوق العاده داشت و "به وقت شام"با یک سانس فوق العاده نمایش داده شد.

وی با اشاره به حاشیه های دیروز گفت: چون ساختمان ما در نقطه ای واقع شده که هتل های توریستی هستند، چند توریست اروپایی و پاکستانی در صف مخاطبان ایرانی قرار داشتند و با فیلم ها را دیدند. ما چرایی حضورشان را سوال کردیم و حتی گفتیم امکان دارد جای نشستن نداشته باشند ؛ اما آنها اصرار به حضور در سالن نمایش و دیدن فیلم ها داشتند.