خبرنگاران ٢٤ کشور جهان راهپیمایی فردا را پوشش می‌دهند

خبرنگارانی از ۲۴ کشور جهان راهپیمایی بیست دوم بهمن امسال را پوشش می‌دهند.

۱۲۵ خبرنگار و عوامل خبری از هفتاد و یک رسانه منطقه‌ای و بین المللی وابسته به ۲۴ کشور جهان، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی را در مسیر راهپیمایی و میدان آزادی پوشش خبری خواهند داد.

به گزارش اداره کل رسانه‌های خارجی، با هماهنگی‌های به عمل آمده با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ۱۲۵ خبرنگار و عوامل خبری مقیم و غیر مقیم از رسانه‌های مختلف منطقه‌ای و بین المللی از ۲۴ کشور جهان شامل کشور‌های اتریش، اسپانیا، استرالیا، افغانستان، امریکا، انگلستان، آلمان، ترکیه، چین، روسیه، امارات، ژاپن، سوریه، فرانسه، فلسطین، قطر، کره جنوبی، کلمبیا، کویت، لبنان، لوگزامبورگ، نروژ، هلند و یمن، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه مردمی را در مسیر‌های منتهی به میدان آزادی و جایگاه ویژه مراسم به صورت میدانی پوشش خواهند داد.

علاوه بر این بیش از ۱۵۰ نماینده مقیم خبری رسانه‌های خارجی نیز با استفاده از خروجی خبرگزاری‌های داخلی و خبرنگاران اعزامی خود به محل مراسم، این رویداد عظیم را از دفاتر خود در جمهوری اسلامی ایران، مخابره خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، سازمان صدا و سیما نیز به منظور پوشش گسترده مراسم، تصاویر زنده راهپیمایی و سخنرانی رئیس جمهور را از طریق ماهواره ارسال خواهد کرد تا شبکه‌های تلویزیونی خارجی بتوانند تصاویر دریافتی را ضبط و یا به صورت مستقیم برای مخاطبان خود پخش کنند.