فیلم سینمایی «لالاکن» به مرحله ساخت موسیقی رسید

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «لالاکن» به کارگردانی مصطفا قربان‌پور و تهیه کنندگی حسن کلامی توسط فرشاد فزونی آغاز شد.

فرشاد فزونی فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۸۴ با انتشار آلبوم «من و دوست غولم» با همکاری رامین بهنا آغاز کرد اما پیش از آن در زمینه موسیقی تئاتر هم فعال بود و در این مدت کارهایی از جمله موسیقی کارهای «پینوکیو»، «ماکوندو» و ... را ساخت و در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر، موفق به دریافت جایزه بهترین موسیقی نمایش در بخش مسابقه بین‌المللی برای ساخت موسیقی نمایش «خنکای ختم خاطره» شد.

فیلم سینمایی «لالاکن» اثری اجتماعی در ژانر کودک و نوجوان است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آرش پسرک رویاپردازی است که در کوران اختلافات پدر و مادرش برای در امان ماندن از دنیای آدم بزرگ‌ها از رویاپردازی‌هایش برای خود پناهگاه می‌سازد.

در فیلم سینمایی «لالاکن» امین زندگانی، بهنوش بختیاری، پادینا رهنما و مریم سرمدی ایفای نقش می‌کنند. راستین عزیزپور و عسل قزن قرایی به عنوان بازیگران کودک و نوجوان در این فیلم حضور دارند.

عوامل فیلم سینمایی «لالاکن» عبارتند از کارگردان و نویسنده: مصطفی قربان‌پور، مدیر فیلمبرداری: حافظ احمدی، طراح صحنه: مصطفی قربان‌پور و حسین هاتفی‌کیا، مدیر جلوه‌های ویژه: عظیم محمدی، منشی صحنه: نسیم سید علیخانی، طراح گریم: سودابه خسروی،‌ مدیر صدابرداری: محمد امامی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امید شیرانگیز، مدیر صحنه: ابوالفضل افشار، مدیر تدارکات: مهران غفارزاده، عکاس: سمیرا بختیاری، جانشین تولید: حمید سلطانیان، مدیر تولید: عباس فاتح، مشاوره پروژه: یعقوب غفاری، مجری طرح: نصرت نوری،‌ تهیه‌کننده: حسن کلامی.