کنسرت گروه «کاکوبند» در استانبول

کیان محمدی ها تهیه کننده کنسرت گروه «کاکوبند» در استانبول در ارتباط با جزئیات اولین اجرای خارج از کشور این گروه گفت: ما از ابتدای سال برای برگزاری این کنسرت اقدامات لازم را انجام دادیم و پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد بلیت فروشی کنسرت را آغاز کردیم. این کنسرت در یکی از زیباترین و استانداردترین سالن‌های استانبول به اسم «هالیچ کنگره مرکزی» برگزار خواهد شد که ظرفیتی در حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر دارد.

محمدی ها افزود: موسیقی «کاکوبند» بی کلام است و از نظر کیفی قابلیت شنیده شدن در کشورهای دیگر را دارد. ما برای این کنسرت به دنبال مخاطبان ایرانی ساکن استانبول نبودیم و صرفاً برای جذب مخاطب بین المللی اقدام کردیم. برای مثال تمام پوسترها و بیلبوردهای شهر استانبول به زبان ترکی بوده و همچنین در رادیو و تلویزیون نیز تبلیغات گسترده‌ای انجام دادیم.

وی ضمن اشاره به استقبال خوب مخاطبان ترک زبان از این کنسرت، توضیح داد: در کنار هنرمندان ترک زبان، سامسون دمیر مدیر بزرگترین شرکت برگزاری کنسرت در ترکیه (DMC) نیز از این اجرا حمایت کرد و در صفحه رسمی خود نیز تیزر این کنسرت را به اشتراک گذاشت. این حمایت‌ها نشان از موفقیت موسیقی ایران در کشوری مثل ترکیه است و ما نیز این مسیر را با برگزاری کنسرت برای دیگر خواننده‌های داخلی ادامه می‌دهیم.