کشف جسد بازیگر مشهور/آقای بازیگر خودکشی کرد؟

جسد بازیگر کره‌ای که به تازگی با مجموعه‌ای از اتهام‌ها به دلیل سوء‌رفتارهای جنسی روبه‌رو شده بود، دیروز جمعه پیدا شد. پلیس احتمال خودکشی را مطرح کرده است.

جو به عنوان بازیگر تلویزیونی و نیز استاد هنرهای نمایشی در دانشگاه شناخته می‌شد. جدیدترین نقش او بازی در فیلم پرفروش «وکیل» در سال ۲۰۱۳ بود.

او متهم به ایجاد مزاحمت برای هشت دانشجو در دانشگاه چئونگجو شده بود.

این بازیگر ۵۲ ساله بر بی‌گناهی خود پس از ارایه اولین اتهام اصرار داشت، اما شمار شکایت‌ها افزایش یافت و او مجبور شد تا موقعیت خودش را تغییر دهد.

این مسایل موجب شد تا او جایگاهش به عنوان استاد را از دست بدهد و نقشش در سریالی تلویزیونی را که در حال فیلمبرداری بود نیز از وی گرفتند.

جو قرار بود روز دوشنبه برای ارایه توضیحاتی پیش دادستان برود که جسدش دیشب توسط همسرش و در حالی که در پارکینگ خانه‌اش در سئول به دار آویخته شده بود کشف شد.

جنبش «# من هم همین‌طور» در کره‌ که به شدت تحت نفوذ مردان است در حال گسترش است. چهره‌های مطرح دیگر کره‌ای نیز با این اتهامات روبه رو شده‌اند که کیم کی-دوک کارگردان و چو جی-هیون بازیگر از جمله آنها هستند.

در عین حال آسیا نیوز نیز گزارش کرده که پلیس روز شنبه یادداشت ۶ صفحه‌ای از این بازیگر پیدا کرده است. در این یادداشت وی از خانواده و دانشجویانش عذرخواهی کرده است.