آرزوی قشنگ «اکبر عبدی» برای "محسن چاوشی"

علی ضیا در اولین شب از برنامه تحویل سال خود میزبان اکبر عبدی بازیگر سرشناس بود و او را با حضور ناگهانی مادرش در استودیو غافلگیر کرد.

در ادامه ضیا درگذشت پدر محسن چاوشی را نیز تسلیت گفت و عبدی هم ضمن تسلیت بیان کرد: امیدوارم روزی باشد و هدفی که چاوشی دارد و آن اجرای کنسرت است دست بدهد. حیف است مردم از این هنرمندان لذت نبرند.

او در پاسخ به اینکه کدام یک از آهنگ های چاوشی را دوست دارد، با لحن او روی آنتن خواند: یه قرص خواب و یه تخت خواب... من در بیمارستان بودم که کسی از من درباره آقای چاوشی پرسید و من هم 10 دقیقه ای درباره او صحبت کردم. این فیلم پخش شده بود و آقای چاوشی هم لطف کرد زنگ زد و تشکر کرد.

بازیگر «قندون جهیزیه» پس از اجرای یک ترانه آذری روی آنتن، گفت: خدا را چه دیدی، آقای مدیری هم اول مجری بود، بعد خواننده شد!

این بازیگر همچنین به خواست ضیا دیالوگ هایی از برخی فیلم ها را با یک لحن دیگر اجرا کرد، مثلا با تغییر لحن، دیالوگ هدیه تهرانی به خسرو شکیبایی در فیلم «کاغذ بی خط» را اجرا و سپس بیان کرد: عرض ادب می کنم خدمت استاد ناصر تقوایی و برای او در این شب عید آرزوی سلامتی کامل می کنم، می دانم که ایشان هم بیمار است.

او در بخش دیگری از این بازی که قرار بود لحن دزد به پلیس را اجرا کند، به صورت فی البداهه ادامه داد: از حالا داریم کوچک می دزدیم تا کم کم سراغ دکل دزدی و اختلاس و دزدی های بزرگ برویم، با کانادا هم صحبت کردیم و قرار است پناهنده شویم...!

ضیا نیز به شایعه مهاجرت او به ترکیه اشاره کرد و عبدی پاسخ داد: من رفتم ترکیه سر بزنم آنجا یک آپارتمان نقلی گرفتم که آنجا می رویم دیگر پول هتل ندهیم اما گفتند عبدی کلا مهاجرت کرده! گفتم مگر من مخم به دیوار خورده که از ایران بروم، اینجا بین هنرپیشه ها، اگر گنده نباشم، حداقل متوسط که هستم. البته بعد از آقای شریفی نیا. پس بروم ترکیه چکار؟ در «حریم سلطان» نقش سنبل خان بازی کنم؟

او درباره سر به سر گذاشتن با شریفی نیا نیز گفت: ما تام وجری هستیم و با هم قرارداد داریم، او هر وقت خواست آفتابه بگیرد سمت ما، ما هم شلنگ می گیریم سمت او!

این بازیگر همچنین خطاب به مادرش بیان کرد: خدمت مامان عزیزم که هم سید است و هم چند وقت پیش روزش بوده است، سلام می کنم. من بیشتر نقدی معامله می کنم و سعی کرده ام یک دسته اسکناس نو تا نشده به او بدهم تا حالا که نوه ها پیش او می آیند، بتواند عیدی بدهد.

ضیا نیز اعلام کرد برای عبدی یک سوپرایز دارد و در حالی که آهنگ «میم مثل مادر!» در استودیو پخش می شد، مادر عبدی وارد شد و پسرش را در آغوش گرفت.

«یکِ یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا، از 26 تا 28 اسفند هر شب ساعت 23:15 روی آنتن شبکه یک سیما می رود و در روز تحویل سال نیز از پیش از ظهر تا ساعت 21، روی آنتن خواهد بود.