صدور 4 حکم جدید در شبکه چهار

حمیدرضا حاتمی، یدالله سلطانیان، وحید حسنی و مهدی غلامی در احکامی جداگانه از سوی مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار سیما به ترتیب به سمت مدیر طرح و برنامه، مدیر پخش، مدیر تامین برنامه و مدیر دفتر مدیر شبکه چهار منصوب شدند.

طی نخستین جلسه شورای مدیران شبکه چهار در سال ۹۷، مسعود معینی پور پس از تودیع و معارفه مدیران واحدهای پخش، تامین برنامه و طرح و برنامه در راستای سیاست های سازمان صدا و سیما و رویکرد جدید شبکه، وظایف و ماموریت های ذیل را به عنوان اولویت در احکامی جداگانه به مدیران خود ابلاغ کرد.

در حکم حمیدرضا حاتمی که به سمت مدیر طرح و برنامه منصوب شده، آمده است:

«تولید سند روند شناسی شبکه چهار سیما از بدو تاسیس و طراحی سند راهبردی سه سال آینده شبکه در اولین فرصت.

تبیین اهداف، سیاست ها و اولویت های برنامه ای و کمک فکری به گروه های برنامه ساز جهت عملیاتی شدن آنها.

برنامه ریزی سالانه برای تحقق تعهدات برنامه ای شبکه با همکاری مدیران گروهها و اطلاعات و برنامه ریزی شبکه.

بررسی دقیق اولیه طرح های برنامه سازی در قالب شناسنامه طرح در شورای طرح و برنامه براساس اهداف و سیاستهای شبکه چهار سیما.

ارتباط و تعامل مستمر با مرکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، احیا و برگزاری منظم جلسات شورای طرح و برنامه شبکه و بالابردن کارایی و اثربخشی آن.

ایجاد سازکار نظارت کیفی بر برنامه ها در تعامل با گروه های برنامه ساز، تکمیل و بروز رسانی بانک اطلاعاتی طرح و برنامه شبکه (بانک اطلاعات نخبگان، اطلس رشته ها و گرایش های علمی، اطلس موضوعات و مسایل).

ارایه گزارش های تحلیلی/ آماری، ادواری و موردی از عملکرد واحد به مدیر شبکه.»

در این حکم از تلاش های وحید حسنی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی شد. حاتمی پیش از این به عنوان مشاور مدیر شبکه چهار سیما فعالیت داشته است.

در حکم یدالله سلطانیان مدیر پخش شبکه چهار سیما آمده است:

«اهتمام ویژه به رعایت سیاستهای معاونت سیما در پخش برنامه ها.

تعامل اثر بخش با مدیریت تامین برنامه و مدیران گروههای شبکه.

توجه ویژه به مولفه های زیبایی شناسی قاب تصویر و خدمات گرافیکی مکمل آن.

نظارت جامع و مستمر برنامه ها با همکاری مدیران مربوطه.

پیگیری ارتقای کیفی نیروی انسانی واحد پخش.

تقویت فضای صمیمیت و همدلی در بین همکاران پخش.»

در انتهای این حکم از تلاش های محسن زندیه در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی شد. سلطانیان پیش از این، مدیریت پخش شبکه دو سیما را عهده دار بوده است.

در حکم وحید حسنی به عنوان مدیر جدید تامین برنامه آمده است:

«با توجه به حجم گسترده وظایف این واحد و اهمیت آن در طراحی جدول پخش، تامین فیلم، سریال و مستندهای داخلی و خارجی و سایر فعالیت های تولیدی، تامینی و نظارتی، با مدیران شبکه تعامل سازنده برقرار کنید.

همچنین بهره گیری از تولیدات متناسب با ماموریت شبکه این ضرورت را ایجاب می نماید تا ارتباط موثر و مطلوبی با اداره کل تامین برنامه سیما، شورای نمایش سیما و سایر واحدهای سازمانی داشته باشید.

برگزاری منظم جلسات شورای کنداکتور، توجه به تنوع رنگ جدول پخش متناسب با ماموریت های شبکه چهار سیما، توجه به حجم متناسب برنامه ها در جدول پخش و تکرار مناسب برنامه ها از جمله انتظارات دیگر از واحد تامین است.»

در این حکم از زحمات اسرافیل علمداری در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

در حکم مهدی غلامی به عنوان مدیر دفتر مدیر شبکه چهار سیما آمده است:

«ایجاد ساز و کار پیگیری مجدانه مصوبات جلسات، حسن تعامل و همکاری با همکاران شبکه از جمله مهمترین وظایف شماست. انتظار می رود با حسن تدبیر و برقراری ارتباط منسجم و موثر با مدیران، برنامه سازان و همکاران محترم شبکه در جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت های دفتر، افزایش بهره وری و ارایه گزارش های به هنگام، پیگیری امور و برقراری ارتباط با مراجعان و جلب رضایت آنها، برقراری ارتباط و تعامل موثر با همکاران براساس اهداف شبکه، استفاده از ابزارهای جدید و شیوه های علمی ارتباطی جهت ارتباط با مخاطبان شبکه، اطلاع رسانی به موقع و مفید از برنامه ها جهت آگاهی مخاطبان، هماهنگی و نظارت بر اداره امور دبیرخانه و دریافت و ارسال مراسلات تلاش مجدانه مبذول دارید.»