آزمایشات جدید وضعیت جسمانی خانم بازیگر را مشخص می کند!

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر درباره وضعیت جسمانی مادرش گفت: در ایام تعطیلات پزشکان حضور نداشته و در مسافرت بودند بنابراین قرار است در روزهای آینده برای تشخیص وضعیت مادرم آزمایشات جدید داده شود تا پزشکان براساس آن داروها و وضعیت درمانش را تنظیم کنند.

وی در همین راستا افزود: حال مادر تا حدود زیادی نسبت به پیش از عید نوروز پیشرفت داشته است و با کمک واکر و نظارت همراه راه می رود.

ایروانی درباره جزئیات جسمانی ملکه رنجبر اظهار کرد: تغذیه مادر بهتر شده و خوابش کمی منظم تر شده است. پس از ترخیص از بیمارستان به مادر در عصر و شب حالت های بی قراری دست می داد اما در حال حاضر تا حدود زیادی بهبود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ما درباره حال فعلی مادرم نسبت به ابتدای بیماری اش رضایت داریم و امیدوارم آزمایشهایش نیز خوب باشد تا به یک وضعیت پایداری برسد.

فرزند ملکه رنجبر درباره مراقبت از مادرش توضیح داد: دو پرستار به صورت بیست و چهار ساعته از مادر مراقبت می کنند.  همه چیز تحت کنترل است و بعد از انجام آزمایشات نظر پزشکان همه چیز را مشخص می کند.

ایروانی به روند بازگشت ملکه رنجبر به جامعه و گرایشش به مردم بیان کرد: به مادر از نظر قوای جسمانی باید بیشتر توجه شود تا توانش بیشتر شود. او چند روز پیش تمایل داشت که از خانه خارج شود و مردم را ببیند بنابراین با او در شهر گشتی زدیم تا حالش بهتر شود.این روزها با کمک فیزیوتراپ یک روز در میان مقابل خانه در کنار رودخانه قدم کوتاهی می زند و به خانه بر می گردد. اگر مشکلی پیش نیاید و روند بهبود به خوبی طی شود فکر می کنم مادر تا یک ماه دیگر بتواند بیشتر در خارج از منزل حضور یابد و دوستان و همکاران را ببیند و در بین مردم باشد، موضوعی که بیش از هر چیزی به آن نیاز دارد.

 وی خاطرنشان کرد: مادرم نیز به دنبال دیدن مردم است چون همیشه می گوید که دوست دارم بین مردم باشم، آنان را ببینم و دلم برای مردم تنگ شده است.