«گیومه» روی آنتن رادیو نمایش

برنامه «گیومه» که مدت آن 60 دقیقه است، همه روزه از ساعت 9 تا 10 صبح پخش به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. رویکرد اصلی این برنامه، اطلاع رسانی در حوزه های فرهنگی است که علاوه بر آن، پوشش رویدادهای برجسته اجتماعی نیز در دستور کار این برنامه قرار دارد.

با توجه به پوشش سراسری رادیو نمایش در هفت استان کشور، سعی می شود همه روزه با یکی از استان ها ارتباط برقرار شده و مخاطبان در جریان آخرین رویدادهای فرهنگی استان قرار گیرند و ضمن آن با ظرفیت های گردشگری و میراث فرهنگی آن استان نیز آشنا شوند. از دیگر بخش های شنیدنی برنامه «گیومه»، آیتم مسابقه است که در آن، بخش هایی از یک نمایش رادیویی پخش می شود و از شنوندگان خواسته می شود تا در خصوص نمایش پخش شده اظهار نظر نمایند.

 ارتباط موثر بین برنامه و ظرفیت های پیام رسان های داخلی از ویژگی های آیتم مسابقه برنامه «گیومه» است. این برنامه در مدت اندک راه اندازی با استقبال مخاطبان مواجه شده است. بر همین اساس، شنوندگان این برنامه از طریق پیام رسان های داخلی، سایت و ایمیل شبکه بصورت مستمر با برنامه در ارتباط هستند.

تهیه کنندگان این برنامه خانم ها شاهرخ مهر و تقی زاده هستند و گویندگان آن نیز از بین هنرمندان رادیو نمایش بصورت نوبتی انتخاب می‌شوند.