بازهم اعتراض به وضعیت اکران فیلم ها/این بار "نرگس مست"

عبدالله اسفندیاری تهیه کننده فیلم «نرگس مست» به کارگردانی جلال‌الدین دری درباره زمان اکران این اثر سینمایی گفت: ما امیدوار بودیم که بتوانیم این اثر را در اردیبهشت ماه به نمایش بگذاریم اما این اتفاق نیفتاد. پس از این هم ماه مبارک رمضان و مسابقات جام جهانی فوتبال در پیش است که شرایط اکران را سخت می کند و ما باید بعد از این مناسبت ها به نمایش این فیلم بپردازیم از همین رو در نظر داریم در ایام تابستان «نرگس مست» را اکران کنیم.

وی افزود: اکران قضیه  پیچیده ای است به طوری که برخی از فیلم ها حتی ۲ سال پشت صف اکران مانده اند و کمبود سالن های سینمایی این مشکل را به وجود آورده است و باعث می شود صاحبان آثار به دنبال سینما برای اکران فیلم هایشان باشند و گاهی با شکست مواجه شوند.

اسفندیاری عنوان کرد: سال ها است درباره این موضوع صحبت می شود اما این مشکل حل نمی شود چراکه تعداد سینما ها با ظرفیت اکران برابری نمی کند و باعث شکل گیری این مشکلات برای صاحبان آثار می شود.

این تهیه کننده در پایان با اشاره به آخرین وضعیت این اثر اظهار کرد: ما پیش از این مشکل مالی داشتیم و انجام بخش هایی مراحل فنی «نرگس مست» باقی مانده بود اما در حال حاضر تقریبا این مشکلات حل شده و انجام این بخش ها به پایان رسیده است از همین رو به دنبال ساخت تیزر برای این فیلم و همزمان مشغول رایزنی با پخش کننده ها برای اکران «نرگس مست» نیز هستیم.