3 مجموعه 90 قسمتی آماده پخش از شبکه کودک

فصل سوم برنامه «تو هدیه خدایی» از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت همزمان با سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) از شبکه کودک پخش می شود.

با توجه به استقبال کودکان از فصل های قبلی تو هدیه خدایی، سری سوم این برنامه با هدف آموزش مفاهیم توحید، خلقت و آفرینش در90 قسمت پخش می شود.

این برنامه به نمایش عکس های خردسالان می پردازد که به مناسبت سالروز تولدشان از شبکه کودک پخش می شود، در این برنامه از وله های شاد و شعرهای مناسبی که برای تبریک تولد کودکان سروده شده، استفاده شده است.

عوامل تولید این مجموعه عبارت از نرگس پناهی (نریتور)، الیاس زین الدین (مدیر هنری) و علی جلالیان (هماهنگی) است.

«تو هدیه خدایی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدحسین الفت پور، کاری از گروه خردسال شبکه کودک است که هر روز ساعت 13:45به مدت 12 دقیقه روی آنتن می رود.

پخش زنده «مل مل»

مجموعه ترکیبی «مل مل» با اجرای بره محبوب بچه ها (مل مل) و یار همیشگی او «گلی» با اجرای فاطمه امینی پخش می شود.

این مجموعه ترکیبی، در دو فصل گذشته خود با محتوای نکات مربوط به محیط زیست پخش شد، فاز سوم این مجموعه که برای کودکان 6 تا 12 پخش می شود، با محوریت فضای مجازی، استفاده از بازیهای فضای مجازی، نکات مثبت و منفی این فضا، زمانهای مناسب استفاده از دستگاه های فضای مجازی از طریق ترانه و موسیقی به زبانه کودکانه ارایه می شود.

این برنامه در 90 قسمت 54 دقیقه ای از شنبه تا پنج شنبه ساعت 16 تا 17 از شبکه کودک پخش می شود.

تهیه کننده و کارگردان این برنامه محمود سلامیان، مجری فاطمه امینی، گویندگان تینا هاشمی و مرتضی مشکات، عروسگردان ها رویا راد و حسین نعیم ذاکر، شاعر روزبه حمزه ای هستند و یک تیم نویسنده و یک تیم آهنگ ساز آنها را همراهی می کنند.

«مل مل» کاری از کانال نهال است که از شنبه 15 اردیبهشت هر روز به جز جمعه ها از شبکه کودک پخش می شود.

فصل بیستم «نقاشی نقاشی»

فصل بیستم «نقاشی نقاشی» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدحسین الفت پور نیز دیگر برنامه شبکه کودک است که از 12 اردیبهشت ماه پخش می شود.

در این فصل از برنامه تلاش می شود تا ضمن القای مفاهیم ارزشی نظیر محیط زیست، اقتصاد مقاومتی، مناسبتهای انقلابی، چگونگی روابط بین والدین و فرزندان، آموزش صحیح و شیوه درست نقاشی کشیدن و دقت در رنگ آمیزی مدنظر قرار گیرد.

تهیه کننده برنامه محمدحسین الفت پور، نویسنده و شاعر نفیسه شریعتی، صداپیشگان مهبد قناعت و سحرچوبدار هستند.

«نقاشی نقاشی» کاری از گروه خردسال است که در 90 قسمت 13 دقیقه ای هرروز ساعت 11:30 از شبکه کودک پخش می شود.