برقراری روزانه 10 ارتباط زنده از نمایشگاه کتاب تهران

سیدمحمد طباطبایی حسینی درباره فعالیت‌های شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: علاوه بر فعالتی گروه‌های خبری در این دوره از نمایشگاه رویکرد ما حمایت از برنامه‌های تولیدی است که با همکاری معاونت سیما تولید می‌شوند و تمامی گروه‌های برنامه‌ساز زیر نظر معاونت سیما به فعالتی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: استودیوی ویژه برای تولید برنامه در نظر گرفته شده است و به طور متوسط روزانه ده ارتباط زنده از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی خواهیم داشت شبکه‌ی چهار روزانه سه آیتم، شبکه‌ی خبر روزانه یک آیتم و شبکه‌ی پویا برنامه‌ی زنده‌ای با حضور کودکان برگزار می‌کنند. همچنین شبکه‌ی دو، برنامه‌های ویژه‌ی کودک و نوجوان با موضوعیت کتاب پخش می‌کند.

طباطبایی با اشاره به برنامه‌های رادیویی در نمایشگاه کتاب گفت:‌ رادیو تهران هر روز از ساعت 15 الی16 برنامه‌ی زنده خواهد داشت. همچنین رادیو کتاب هم هر روز از ساعت 19 الی21 برنامه‌ی زنده دارد و رادیو گفتگو با همکاری خانه‌ی کتاب به تولید برنامه می‌پردازد.

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.