دلایل دوری آقای بازیگر از عرصه هنر!

محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص غیبت خود در عرصه بازیگری گفت: مدتی از بازیگری دور بوده ام و بیشتر وقت خود را مشغول تدریس هستم. در حال حاضر کارهای دیگری در زندگی‌ام وجود دارند که بر بازیگری تقدم دارند.

وی در همین راستا ادامه داد: همیشه و همواره پیشنهادات برای بازی بوده اما متاسفانه فیلمنامه و نوشته ها خوب نیست و من نمی پسندم در هر کاری بازی کنم.

بازیگر سریال "ولایت عشق" با اشاره به علاقه خود به حضور در آثار سینمایی خوب تاکید کرد: یکی دیگر از دلایلی که این روزها و ماه‌ها از عرصه بازیگری دور بوده ام این است که کارهایی که مسافتشان دور باشد را نمی پذیرم. بسیاری کار پیشنهاد شده که فیلمبرداری آنها در شهرستان ها بوده اما آنها را قبول نکرده ام.

وی سال 97 را سال پیشنهادات خوب دانست و افزود: طی سال 96 کم کاری بر من قالب شده بود و به نوعی این کم کاری انتخاب خودم بود اما در سال جدید پیشنهادات به شدت خوبی به من شده که احتمالاً مرا برای بازگشت به بازیگری ترغیب کند.

صادقی از حضور دوباره خود در عرصه تصویر خبر داد و خاطرنشان کرد: البته شاید کمی نسبت به گذشته کم کار شده باشم اما چندین اثر اکران نشده را بازی کرده ام که اگر پخش شوند کمی از این دوری زیاد از بازیگری فاصله می گیرم.