«اونجرز» پرفروش‌ترین فیلم جهان در سال 2018  شد

جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "اونجرز 3 - جنگ ابدیت" برای سومین هفته متوالی منتشر شد.

فیلم اونجرز 3 به تازگی رکوردهای متفاوتی را جابجا کرده و که از جمله آخرین رکوردهای آن می توان به سریع ترین فیلم یک میلیارد دلاری جهان اشاره کرد. این فیلم در کمترین زمان ممکن توانست یک میلیارد دلار فروش جهانی داشته باشد.

این فیلم امروز توانست با پشت سر نهادت فیلم "پلنگ سیاه" در جدول فروش جهانی به عنوان پرفروش ترین فیلم سال 2018 میلادی لقب گیرد.

موفقیت های اونجرز-جنگ بی نهایت در حالی پیگیری می شود که بازیگران این فیلم هم اکنون سر صحنه فیلمبرداری نسخه چهارم اثر هستند.

اونجرز - جنگ بی نهایت

فیلم سینمایی "اونجرز 3" یا با نام فارسی "انتقام جویان - جنگ ابدیت" که از جمعه 27 آوریل اکران خود را آغاز کرده دومین هفته اکران خود در سینماهای امریکا را با فروشی معادل 61.8 میلیون دلار پشت سر گذاشت تا همچنان صدر گیشه را از آن خود کرده باشد.

در این فیلم بازیگرانی هم‌چون رابرت داونی جونیور، جاش برولین، مارک روفالو، تام هیدلستون، کریس ایوانز، کریس همسورث، جرمی رنر، کریس پرت، الیزابت اولسن، سباستین استن، بندیکت کامبربچ، پل بتانی، ساموئل ال. جکسون، کوبی اسمالدرز، بندیکت وانگ، زویی سالدانا، کارن گیلان، وین دیزل، دیوید باتیستا، پام کلمنتیئف، اسکارلت جوهانسون، بنیسیو دل تورو و تام هالند ایفای نقش می‌کنند. در جنگ ابدیت، انتقام‌جویان به نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس مقابله کنند.

فیلم سینمایی "انتقام جویان جنگ ابدیت" به کارگردانی "برادران روسو" ۴ می ۲۰۱۷ اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های انتقام‌جویان (۲۰۱۲) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) محسوب می‌شود و همچنین نوزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.

پایه مهمانی

فیلم سینمایی "پایه مهمانی" به کارگردانی "بن فالکون" در نخستین هفته از اکران بین المللی خود با فروشی معادل 18.5 میلیون دلار رتبه دوم باکس آفیس را به دست آورد.

این فیلم روایت زنی خانه دار است که بعد از سالها وقتی شوهرش به مسافرت می رود دوستان دوران دبیرستان خود را برای مهمانی دعوت می کند اما آنها بدون توجه به وضعیت خانه همه چیز را خراب کرده و خانه را خراب می کنند.

ملیسا مک‌کارتی، جیلیان جیکوبز، مایا رودولف، جولی بوون، مت والش، مالی گوردون، استیون روت، جکی ویور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بن فالکون کارگردان فیلم و "ملیسا مک کارتی" بازیگر این فیلم به صورت مشترک نگارش فیلمنامه این اثر را انجام داده اند و کمپانی "نیو لاین سینما" تولید این اثر را بر عهده گرفته است.

بن فالکون هنرپیشه، کمدین، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. بن فالکون با ملیسا مک‌کارتی ازدواج کرده و اکنون آن‌ها صاحب دو بچه هستند.

شکستن از درون

فیلم سینمایی "شکستن از درون" به کارگردانی "جیمز مک تیگو" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از ابتدای هفته آغاز کرده و با 16.5 میلیون دلار فروش سوم شده است.

این فیلم در ژانر دلهره آور و هیجان انگیز با فضایی کاملاً جنایی ساخته شده و به روایت قتل در یکی از خانواده های امریکایی می پردازد که در اواخر سال 2010 روی داده است.

داستان این فیلم به حمله یک گروه جنایتکار به خانه زنی امریکایی می پردازد. یک گروه به صورت کاملاً وحشیانه به خانه یک زن حمله می کنند و او برای حفاظت از خانواده و فرزندانش مجبور به دفاع می شود.

"بیلی بورک"، "گابریل یونیون"، "آجیونا آلکس"، "لوی میدن"، "ست کار"، "مارک فرز"، "جیسون گئورگ"، "کریستانا میلر" و "دیمن لیک" از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی "شکستن از درون" به ایفای نقش پرداخته اند.

"رایان انگل" فیلمنامه نویس مطرح سینمای هالیوود نگارش فیلمنامه این اثر را انجام داده و کمپانی ویل پاکر تولید فیلم "شکستن از درون" را انجام داده است.

جیمز مک تیگو کارنامه قابل دفاع و درخشانی را با خود به همراه دارد. از جمله فیلم هایی که وی کارگردانی آنها را انجام داده می توان به "دستیار نینجا"، "وی فور وندتا" و "بازمانده" اشاره کرد.

به دریا

فیلم سینمایی "به دریا" به کارگردانی مشترک "باب فیشر" و "راب گرینبرگ" در دومین هفته از اکران خود با فروشی معادل 10.1 میلیون دلار رتبه چهارم را از آن خود کرده است.

این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و انتظار می رود مخاطبان خوبی را به سینماها بکشاند. "باب فیشر" یکی از کارگردانان اثر به همراه "لسلی دیکسون" نگارش فیلمنامه این اثر را انجام داده است.

آنا فریس، اوا لونگوریا، امیلی مدیسون، سوزی کورتس، ایگوئینو دربز، سلسته زیگلر، جان هانا، جاش سگارا و مل رودریگز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

"به دریا" فیلمی کمدی از زندگی یک مرد راحت طلب است. یک مرد ثروتمند که در هنگام تفری ، مورد تهدید یکی از کارمندان سابقش قرار می گیرد و تا دم مرگ پیش می رود.

باب فیشر پیش از این تنها به عنوان فیلمنامه نویس در سینمای هالیوود به فعالیت پرداخته و این اولین فیلم بلند سینمایی بوده که فیشر آن را کارگردانی کرده است. در عوض راب گرینبرگ نوزدهمین تجربه کارگردانی خود در سینما را تجربه می کند.

مکان بی صدا

فیلم سینمایی "مکان بی صدا" اثری ترسناک به کارگردانی "جاش کرازینسکی" در ششمین هفته از اکران خود به فروشی معادل 6.4 میلیون دلار دست یافت تا رتبه پنجم جدول را داشته باشد.

برایان وود و اسکات بک از جمله فیلمنامه نویسان مطرح سینمای هالیوود نگارش این فیلم در ژانر وحشت را بر عهده داشته اند. پلاتونیوم دانس ساخت این اثر سینمایی را بر عهده داشته است.

کارگردان این فیلم سینمایی "جان کرازینسکی" خودش نش اول این فیلم سینمایی را در کنار "امیلی بلانت" بر عهده داشته است. علاوه جان کرازینسکی و امیلی بلانت بازیگرانی نوح جوپ، میلیسینت سیمون، کید وود وارد و لئون راسوم در فیلم "مکان بی صدا" به ایفای نقش پرداخته اند.

کرازینسکی پیش از این کارگردانی چهار اثر سینمایی را بر عهده داشته که از جمله آنها می توان به هولار، دفتر و مصاحبه با آقای خاص اشاره کرد.

احساس زیبایی می‌کنم

فیلم سینمایی "احساس زیبایی می‌کنم" به کارگردانی مشترک "مارک سیلوراستاین" و "ابی کوهن" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز کرده و در چهارمین هفته به فروشی معادل 3.7 میلیون دلار دست یافته تا ششم شود.

رنه زن جوانی است که احساس می کند زیباترین انسان بر روی کره زمین می باشد. این تفکر به او اعتماد به نفس بالایی می دهد اما حقیقت چیز دیگری است و وی برای روبرو شدن با این حقیقت آمادگی لازم را ندارد.

امی شومر، میشل ویلیامز، امیلی راتاکوفسکی، روی اسکوول، تام هوپر، بیزی فیلیپس، آیدا برایانت و آدریان مارتینز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "احساس زیبایی می‌کنم" به ایفای نقش پرداخته اند.

این اولین تجربه سینمایی بلند "مارک سیلوراستاین" است. وی تاکنون تنها یکبار فیلمی کوتاه را کارگردانی کرده اما سابقه فیلمنامه نویسی در سینما را داشته و در این اثر نیز نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته است.

امی شومر بازیگر نقش اصلی این فیلم پیش از این بیشتر در آثار کمدی به ایفای نقش پرداخته و در این فیلم نیز بازی کمدی از خود به نمایش گذاشته است.

داد و بیداد

فیلم سینمایی "داد و بیداد" به کارگردانی "برد پیتون" در پنجمین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی با فروشی معادل 3.4 میلیون دلار در رتبه هفتم جدول فروش ایستاد.

این فیلم بر اساس یک بازی کامپیوتری با همین نام ساخته شده و ماجرای نابودی یک شهر توسط موجودی غول پیکر را روایت می کند که در این فیلم یک میمون بزرگ است.

"دواین جانسون" بازیگر مطرح و ثروتمند سینمای هالیوود که این روزها فیلم سینمایی "جومانجی 2" را روی پرده دارد در نقش اصلی این فیلم به نام "دیویس" بازی کرده است.

"جوی مانگلیو"، "دنی اکرمن"، "جک کواد"، "برنی هیل"، "جفری دین مورگان"، "نائومی هریس" و "جک لسلی" از جمله سایر بازیگرانی هستند که در کنار دواین جانسون به ایفای نقش پرداخته اند.

تولی

فیلم سینمایی "تولی" به کارگردانی "جیسون ریتمن" پس از دو هفته اکران بین المللی در سینماهای امریکای شمالی با 2.2 میلیون دلار فروش هشتم شد.

مارلو مادر سه فرزند است و تلاش فراوانی برای تربیت آنها انجام می دهد اما پس از اینکه یک پرستار کودک به زندگی او اضافه می شود، زندگی مارلو نیز تغییر می کند و این تغییر اتفاقات زیادی را برای وی به وجود می آورد.

"دیابلو کودی" نگارش فیلمنامه اثر سینمایی "تولی" را بر عهده داشته و کمپانی های "رایت وی" و بران استودیو" تولید آن را بر عهده داشته اند. این فیلم در شهر نیویورک فیلمبرداری شده است.

"چارلیز ترون" بازیگر مطرح سینمای هالیوود در این فیلم نقش اصلی را بر عهده داشته است. علاوه بر ترون بازیگرانی همچون "مارک دامپلس"، "ران لیوینگستون"، "کیتی کریستال"، "مکنزی دیویس"، "النی تان" و "امیلی هاین" از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

"بالا در آسمان" از دیگر آثار مطرحی هستند که جیسون ریتمن پیش از این کارگردانی آنها را بر عهده داشته است. این فیلم اقتباس گرفته از رمانی به این اسم نوشته شده توسط والتر کرین می‌باشد. داستان بر روی شرکت دانسیزر و سفرهای رایان بینگام (جرج کلونی) متمرکز شده‌است.

پلنگ سیاه

فیلم سینمایی "پلنگ سیاه" به کارگردانی "رایان کولگر" این هفته با فروش 1.9 میلیون دلاری در امریکا نهم شد. این اثر فیلمی در سبک ابرقهرمانی بر پایهٔ شخصیتی به همین نام از مارول کامیکس است. مارول استودیوز تهیه‌کنندهٔ آن و استودیو سینمایی والت دیزنی عهده‌دار توزیع آن می‌باشد. این فیلم هجدمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است.

رایان کوگلر کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و فیلم‌نامه را خودش به همراه جو رابرت کول نوشته است.

چادویک بوزمن در نقش پلنگ سیاه، مایکل بی.جردن، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دنیل کالویا، آنجلا باست، فارست ویتاکر و اندی سرکیس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به دنبال اتفاقات فیلم کاپیتان آمریکا:جنگ داخلی، پلنگ سیاه به عنوان پادشاه واکاندا و برای یافتن شخصیت دوگانه‌اش به نام‌های پادشاه و حامی بازمی‌گردد. او در یک مدت زمان طولانی به چالش کشیده می‌شود.