آخرین خبرها از روند ساخت سریال «خوشنام»

احمد زالی تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره آخرین فعالیت هنری خود گفت: نگارش بیست قسمت از سریال "خوشنام" به پایان رسیده و ۱۰ قسمت از آن باقی مانده است.

وی در همین راستا افزود: نگارش ۱۰ قسمت باقی مانده از سریال خوشنام توسط محسن کیایی و علی کوچکی تا پایان شهریور ماه به پایان می‌رسد.

این کارگردان درباره تولید سریال "خوشنام" اظهار کرد: با توجه به این که صدا و سیما در قانون جدید خود به آثاری مجوز تولید می‌دهد که به شکل کامل نوشته شده باشند بنابراین باید تا پایان تابستان و پایان نگارش خوشنام منتظر بمانیم و به محض اتمام نگارش برای دریافت مجوز تولید اقدام کنیم.

وی با اشاره به وضعیت سریال "روزهای بهتر" افزود: فعلا از تولید ادامه مجموعه روزهای بهتر در سال جاری منصرف شدم و در سال‌های آینده آن را پیگیری و تولید می کنم. تولید مجموعه روزهای بهتر با توجه به این که هر قسمت از آن یک سریال بود و هر بار تیم تولید متفاوت با لوکیشن ها و بازیگران متفاوتی تلاش می کردند، پروژه سختی بود.

زالی درباره فعالیت دیگر خود خاطرنشان کرد: از سوی یک کارگردان اثری سینمایی به من پیشنهاد شده و صحبت‌های اولیه در این باره انجام شده اما هنوز قطعی نشده است.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی "روزهای بهتر" به تهیه‌کنندگی احمد زالی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما بود، این سریال از اپیزودهای مختلف با موضوعات متنوع اجتماعی تشکیل شده، داستان هر کدام از اپیزودها توسط یک نویسنده نوشته، توسط یک کارگردان کارگردانی می‌شود و بازیگران هر اپیزود متفاوت هستند.

مینا جعفرزاده، رزیتا غفاری، پرویز فلاحی پور، ویدا جوان، مجید واشقانی، گیتی قاسمی، حمید رضا پگاه و شیوا ابراهیمی از جمله بازیگرانی هستند که در اپیزودهای قبلی مجموعه "روز های بهتر" بازی کردند.