حضور الناز شاکردوست در «ماجرای نیمروز 2»، قطعی است؟

"محمدحسین مهدویان" کارگردان جوان سینمای ایران این روز‌ها مشغول پیش تولید جدیدترین اثر سینمایی خود با نام "ماجرای نیمروز ۲" است.

فیلمنامه ماجرای نیمروز ۲ به نویسندگی مشترک حسین تراب‌نژاد و ابراهیم امینی شکل گرفته و سید محمود رضوی بار دیگر تهیه‌کنندگی آن را بر عهده گرفته است.

ابراهیم امینی نگارش نسخه اول فیلم ماجرای نیمروز را نیز بر عهده داشته است. این نویسنده سینما علاوه بر این نگارش فیلمنامه "لاتاری" را نیز در کنار مهدویان تجربه کرده است.

محمدحسین مهدویان بعد از ساخت فیلم "ماجرای نیمروز" که در جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به‌دست آورد، حال به سراغ ساخت قسمت دوم این فیلم رفته است.

به تازگی خبری مبنی بر حضور "الناز شاکردوست" در دومین نسخه از فیلم سینمایی ماجرای نیمروز از سوی برخی از رسانه‌ها منتشر شده، اما سازندگان اثر و روابط عمومی فیلم هنوز هیچ واکنشی نسبت بر صحت و سقم این خبر نشان نداده اند.

همچنان گمانه زنی‌ها در خصوص نام قطعی ماجرای نیمروز ۲ و همچنین فهرست بازیگران این فیلم سینمایی ادامه دارد و باید دید این فیلم که در آستانه فیلمبرداری قرار دارد نخستین خبر رسمی خود را چه زمانی منتشر خواهد کرد.

محمدحسین مهدویان پس از موفقیت‌های بسیاری که برای ساخت ماجرای نیمروز ۲ کسب کرد به سراغ فیلمنامه لاتاری رفت. فیلمی که هر چند در جشنواره فیلم فجر نتوانست به موفقیت برسد، اما در بخش فروش یکی از پرفروشترین آثار سال ۱۳۹۷ لقب گرفت.

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۲ ادامه‌ای بر نسخه اول این فیلم و این بار درباره عملیات مرصاد خواهد بود. چندی پیش مهدویان در صفحه مجازی خود تصویری از سفرش به کرمانشاه منتشر کرده بود که در آن خبر از آغاز فیلمبرداری ماجرای نیمروز ۲ می‌داد.

حال باید دید این کارگردان جوان سینما می‌تواند موفقیت‌های نسخه اول ماجرای نیمروز را بار دیگر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به همراه آورد یا نه. فیلمی که به احتمال فراوان باز هم بر مبنای سینمای مستند ساخته شده و ترکیب عوامل پشت صحنه آن با نسخه اول مشترک است.

قسمت اول فیلم ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی با بازی بازیگرانی، چون مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی، جواد عزتی و مهدی پاکدل ساخته شد.

با توجه بر اینکه ماجرای نیمروز ۲ ادامه‌ای بر اولین فیلم است باید دید چه تعداد از بازیگران فوق در نسخه دوم این اثر سینمایی حضور خواهند داشت.