برنامه‌های متنوع روی آنتن شبکه دانایی

صبح امروز نشستی خبری با حضور مسعود معینی‌پور مدیر شبکه چهار سیما و اصحاب رسانه برگزار شد. معینی‌پور در این نشست خبری، خیلی کوتاه به معرفی برنامه های جدید شبکه چهار پرداخت.

وی درباره برنامه جدید پیشران گفت: «پیشران» عنوان برنامه جدید گروه دانش شبکه چهار سیما به تهیه کنندگی سودابه آقاجانیان است که ویژه فعالان اقتصادی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان کسب و کارهای نوپا تهیه و تولید می شود.

معینی پور درباره برنامه زاویه و شوکران هم اظهار کرد: برنامه «زاویه» با حضور اندیشمندان و صاحب نظران در فضایی مباحثه ای و علمی به طوری که موافق و مخالف امکان طرح دیدگاه های خود را داشته باشند، سه شنبه ها ساعت 21 به روی آنتن می رود. برنامه «شوکران» هم شخصیت‌هاى تراز اول فکرى و فرهنگى پیرامون داغ‌ترین مباحث اندیشه، فرهنگ و سیاست را به میدان گفتگو می آورد.

مدیر شبکه چهار سیما درباره سایر برنامه های جدید این شبکه تلویزیونی بیان کرد: مجله ظهرگاهی «مهمان خانه» با بخش های متنوع و کارشناسان متخصص شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14:30 تا 16 به صورت زنده از این شبکه پخش می شود. برنامه «گستره شریعت» هم مهمترین و اساسی ترین مسائل چالش برانگیز را با حضور اساتید برجسته و صاحب نظر دانشگاه و حوزه کشور مطرح می کند.

وی در پایان گفت:  «کتاب 4»، «پایان ناباروری»، «طلوع» ، «پیش رو» بخش دیگری از برنامه های شبکه چهار هستند. هر روز در جشنواره فیلم های سینمایی شبکه 4 یک اثر سینمایی به روی آنتن می رود. سریال جذاب و دیدنی «دوران کهن» هم شنبه تا پنجشنبه ساعت 18:00 پخش می شود. البته برای ماه محرم سریال معصومیت از دست رفته روی آنتن می رود.