وقتی مجری مشهور مجبور به اصلاح اینستاپُست خود شد!/عکس

پس از حواشی به وجود آمده بر سر حضور دو مهمان در برنامه ایرانیوم و انتقادهای وارد شده به تهیه آن قسمت از برنامه، نیما کرمی در یادداشتی انتقادی به اظهار نظر درباره این برنامه پرداخت. البته عوامل برنامه ایرانیوم هم خود در برنامه ای جداگانه به بررسی ابعاد این انتقادات و به نوعی‌عذرخواهی از سوء تفاهم های پیش آمده پرداختند.

با این حال نقد نیما کرمی بر برنامه ایرانیوم به مذاق برخی خوش نیامد و کرمی مورد انتقاد قرار گرفت. نیما کرمی هم پس از عذرخواهی عوامل برنامه ایرانیوم، پست اینستاگرامی‌خود را به شرح زیر اصلاح کرد.

 

نیما کرمی با عذرخواهی ایرانیوم پست اینستاگرامی خود را اصلاح کرد

با سلام . در اینکه برنامه سازی در رسانه ملی ، امروز بسیار کار سختی است و من و تمام دوستانم در تلاشیم که بهترین لحظات را برای مخاطب بسازیم شکی نیست. نقدی در روزهای گذشته بر برنامه ایرانیوم نوشتم که غیر دلسوزی چیزی نبوده است ، اما گویا برداشت صفحات زرد فضای مجازی و تیترهایی که با مفهوم پست من در تضاد بوده است منجر به برداشتهای غلط از نقد اینجانب شده که اینجا بیان میکنم مطلب بنده تنها نقدی است به برنامه سازی که بی شک نکته ها و کارهای فاخر در آن بسیار است. همین که در روز بعد خود برنامه سازان مورد نظر هم خود به بیان این موضوع میپردازند جای مباهات بسیار دارد و تبریک که ما نقد پذیریم . امروز باید بگویم من و همکارانم با تمام تلاش برای ارتقا روز افزون خود و برنامه هامان گام برمیداریم و روز به روز سعی در افزایش توان برنامه سازی رو به جلوی رسانه ملی خواهیم داشت .