همشهری جوان/شماره ۳۴۶،

ساخت قهوه تلخ متوقف شده؟

هنوز که خبر متوقف شدن تایید نشده.

اینکه می‌گویند مهران مدیری افسرده شده چطور؟

آقای مدیری خیلی هم سرحال‌تر از من و شماست! قرار بود قسمت بعدی ۲۶ دی بیرون بیاید که کپی غیرقانونی‌اش آمد و نشد. ارشاد هم جلوی کار را گرفت تا ببینیم کپی چطور درز کرده. بعد احتمال دارد ادامه کار ساخته شود.

ظاهرا یکی از نویسنده‌های سریال گفته دیگر با گروه ادامه نمی‌دهد. بازیگران هم قراردادهایشان را فسخ کرده‌اند.

ما دو تا نویسنده بیشتر نداریم که هر دویشان هم هنوز هستند. غیر از قهوه تلخ، برادران آقا‌گلیان کار دیگری را هم در دست تولید دارند که بعضی بچه‌ها به‌نوعی با آنها در حال کارند. از طرفی بازیگرها خودشان نمی‌توانند یک‌طرفه این قرارداد را فسخ کنند. باید بنشینند با تهیه‌کننده مذاکره کنند.

الان هیچ‌کدام از بازیگرها سر کار نیستند؟

نه. ضبط فعلا کنسل شده. ولی ما سه قسمت ضبط شده داریم که بعد از سری ۲۶ ساخته‌ایم. این سه قسمت آماده مونتاژ هستند که اگر بیرون بیایند، دیگر قهوه تلخ کامل می‌شود.

اینکه آقاگلیان‌ها ورشکست شده‌اند چقدر صحت دارد؟

صحت دارد. الان مدتی است که چرخه اقتصادی به‌طور کلی خوابیده دیگر! آقاگلیان‌ها هم درگیر سیاست بازار شده‌اند و همین باعثشده تا حدی به ما بدهکار باشند. الان ۱۰‌سالی می‌شود که با آنها کار می‌کنم. پولمان دیر و زود داشته ولی سوخت و سوز نه!

الان چند وقت است که به بچه‌ها بدهکارند؟

نمی‌توانم بگویم!

وقتی بچه‌ها مدت‌هاست پول نگرفته‌اند، نمی‌توانند قرارداد را یک‌طرفه فسخ کنند و از کار کنار بکشند؟

بندی در قرارداد با این مضمون که اگر پول شما داده نشد میتوانید یکطرفه فسخ کنید نبوده. ما ترجیح میدهیم این قرارداد بین ما باقی بماند. چون به هر حال تنها راه قانونی است که بعدا باقی میماند.