«دو طبقه روی پیلوت» به جشنواره فیلم فجر می‌رسد؟

محمدرضا مصباح؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی عنوان کرد: کارهای فنی فیلم به پایان رسیده است و درحال حاضر فیلم در انتظار پروانه نمایش است. تمام تلاشمان این است که فیلم را به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برسانیم .

در این فیلم شاهد قصه ای جذاب با بازی های ناب و متفاوت هستیم و تصور ما این است که اگر این فیلم در جشنواره فجر حضور داشته باشد ان شاءالله می تواند در چندین بخش از جمله بازیگری و کارگردانی کاندیدا و برنده شود.

به خصوص بازی منحصر بفرد جواد عزتی که امیدواریم با نقش آفرینی در این فیلم سرانجام به حق خود برسد و بتواند جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خود اختصاص دهدو همچنین بازی سعید آقاخانی ، حمیدرضا آذرنگ و بهدخت ولیان که اتفاقا اولین حضور جدی خود را در سینما سپری می کند بسیار درخشان است و به نظرم بهدخت ولیان حتی می تواند پدیده امسال جشنواره باشد.

مصباح در ارتباط با احتمال عدم حضور فیلم در جشنواره فجر توضیح داد: با توجه به اصرار سرمایه گذاری که بخشی از سرمایه فیلم را تأمین کرده ، پیش از این اعلام شد که «دوطبقه روی پیلوت» قبل از جشنواره اکران می شود، ولی تمام تلاش ما این است که با ایشان به توافق برسیم وبتوانیم فیلم را برای حضور در جشنواره فجر نگه داریم،اگر این اتفاق نیفتد مجبوریم خودمان را برای اکران پاییزی فیلم آماده کنیم.

این تهیه کننده سینما همچنین در خصوص آخرین وضعیت فیلم های «طلاقم بده بخاطر گربه ها» به کارگردانی محمدعلی سجادی و «برمودا» به کارگردانی رهبر قنبری خاطرنشان کرد هر دو فیلم در انتظار پروانه نمایش و اکران است.