از سریال پرطرفدار «ستایش» چه خبر؟

سریال «ستایش۳» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب این روزها در منطقه‌ای در غرب تهران در حال تصویربرداری است.

عوامل در حال حاضر در شرکت یکی از شخصیت‌های سریال مشغول به کارند و همه بازیگران جلو دوربین هستند. این روزها بیشتر لوکیشن‌های تک جلسه‌ای و بخش‌های خیابانی کار تصویربرداری می‌شود و گروه تا سه ماه آینده در تهران هستند تا بعد از آن برای ادامه تصویربرداری به شهرستان‌هایی خارج از تهران بروند.

دو فصل از سریال «ستایش» به نویسندگی سعید مطلبی در سال‌های ۹۰ و ۹۲ روی آنتن رفت و فصل سوم این مجموعه نیز پس از تولید از شبکه سه سیما به پخش می‌رسد.

نرگس محمدی، مهدی سلوکی، داریوش ارجمند، کیهان کلکی، شهرام پوراسد، فریبا نادری، لاله مرزبان،  رضا داوود نژاد، فرهاد جم، مهدی میامی از بازیگران فصل سوم «ستایش» هستند.

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: آرمان زرین کوب، کارگردان: سعید سلطانی، نویسنده: سعید مطلبی، مدیر تولید: حامد خاکدامن، مدیر تصویر برداری: عبداله عبدی نسب، مدیر برنامه ریزی: مجید کرباسیان ورنامخواستی، طراح صحنه و لباس: مهدی سعیدی، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، صدابردار: عبدالرضا حیدری، مدیر تدارکات: امیر مرایی، دستیار اول کارگردان: عادل سلطانی.