معصومه ابتکار برای تبرئه خودش، پای من را وسط کشید!

چند روزی است که در فضای مجازی، خبری مبنی بر سکونت اسفندیار قره‌باغی خواننده‌ سرود‌های انقلابی در آمریکا دست به دست می شود. این خبر پس از صحبت‌های معصومه ابتکار مشاور رئیس جمهور در امور بانوان، درباره تحصیل فرزندش در آمریکا بر سر زبان‌ها افتاد. ماجرا از این قرار بود که وقتی خبرنگاری از ابتکار علت تحصیل فرزندش در کشور آمریکا را پرسید، او در پاسخ گفت که نسل فعلی ممکن است با نسل‌های ابتدای انقلاب متفاوت باشند؛ ضمن اینکه الان دوره و زمانه این حرف‌ها گذشته است و اسفندیار قره‌باغی خواننده سرود‌های انقلابی هم در آمریکا سکونت دارد.

با توجه به صحبت‌های معصومه ابتکار، با اسفندیار قره‌باغی گفتگو کردیم.

قره‌باغی در پاسخ به سوالی مبنی بر محل سکونتش گفت: اگر من در آمریکا زندگی می‌کردم، چگونه شما با خط داخلی با من صحبت می‌کردید؟! این‌ها یک مشت حرف‌های بی سر و ته است که هر روز در فضای مجازی دست به دست می‌شود. آدم نمی‌داند چگونه جواب این شایعات را بدهد.

وی افزود: البته این شایعه نشأت گرفته از مصاحبه معصومه ابتکار است. وی برای اینکه خودش را از انتقادی مبنی بر تحصیل فرزندش در آمریکا تبرئه کند، پای من را وسط کشید و مرا متهم کرد. گفت که الان دیگر وقت این حرف‌ها نیست؛ چراکه اسفندیار قره باغی خواننده سرود‌های انقلابی هم این روز‌ها ساکن آمریکاست.

این خواننده سرود‌های انقلابی اضافه کرد: من نه آمریکا زندگی می‌کنم نه تا به حال، به این کشور سفر کرده ام. الان در شهر تبریز ساکنم و در اداره کل ارشاد این شهر فعالیت می‌کنم.

قره‌باغی در پایان درباره فعالیت هایش در حوزه سرود‌های انقلابی گفت: صد در صد فعالیت هایم را ادامه می‌دهم و قطعاتی را در حوزه انقلاب اسلامی تولید می‌کنم. با بسیج هنرمندان، معاونت فرهنگی سپاه و دیگر ارگان‌ها همکاری دارم، ضمن اینکه به صورت خصوصی هم کار می‌کنم و فعالیت‌های آموزشی دارم. ان شاء الله بهمن ماه در تالار وحدت همراه با ارکستر ملی روی صحنه می‌روم.