منتظر اتفاق های عجیب در سریال «بی قرار» باشید/عکس

فلورا سام کارگردان سریال بی قرار در خصوص فیلم بی قرار گفت که فصل دوم سریال بی قرار توانسته است بهتر با مخاطبان ارتباط برقرار کند و توجه منتقدان را به خود جلب کند .

او در پاسخ به سوال ما در ارتباط با قسمت انتهایی سریال افزود که: مخاطبین منتظر اتفاق های عجیب وغریب در قسمت های پایانی سریال باشند.

فلورا سام در رابطه با زمان اکران فیلم« قرارمون پارک شهر» در بهمن ماه گفت : هنوز اطلاع دقیقی ندارد ولی اگر در چنین زمانی هم فیلم اکران شود مشکلی ندارد . واگر فیلم حرفی برای گفتن داشته باشد مخاطب از آن استقبال خواهد کرد.

وی در همین راستا ادامه داد: طبیعیست زمان اکران طلایی برایی فیلم های کمدی باشد. من متاسفم که هیچ قانونی برای حمایت از فیلم های اجتماعی وجود ندارد. یک جایی باید فیلم اجتماعی که نیاز امروز جامعه است حمایت شود تا فیلم ساز به دنبال گیشه نباشد. امروز برخی فیلم سازان به دلیل نیاز مخاطب به فیلم های کمدی به جای ساخت اثر فاخر کارهای سطح پایینی می سازند. شاید در کوتاه مدت تولیدات این چنینی جوابگو باشد اما در دراز مدت مخاطب از لودگی ها وشوخی ها ورقص های عجیب غریب اشباع می شود.

منتظر اتفاق های عجیب در سریال بی قرار باشید/مخاطب در دراز مدت از لودگی اشباع می شود

فلورا سام در ارتباط با کارهای آتی خود گفت : دو پروژه ی فیلمش در سیما فیلم به مرحله ی تصویب وارزیابی رسیده اما هنوز به دلیل برخی مشکلات ونبود بودجه نتوانسته است فیلم را تولید کند.