به گزارش مهر، پخش این فیلم که در سیامین جشنواره فیلم فجر جوایزی از جمله جایزه ویژه هیات داوران، بهترین تدوین و... را از آن خود کرد، برعهده فیلمیران است. عوامل نارنجی پوش تلاش میکنند با توجه به این موضوع فیلم را در نوروز ۹۱ اکران عمومی کنند.

«نارنجی پوش» نوشته مشترک مهرجویی و وحیده محمدی‌فر بر اساس طرحی از وحیده محمدی‌فر داستان حامد آبان عکاس حرفه‌ای مجلات و روزنامه‌ها است که با خواندن کتابی چنان تحت‌تاثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با آشغال‌‌زایی می‌شود که با لباس نارنجی مخصوص رفتگران به شهرداری می‌پیوندد و با عنوان نارنجی‌پوش لیسانسه به شهرت می‌رسد اما اعتبار و محبوبیت حامد زندگی خصوصی و خانوادگی او را با سیلی از فراز و نشیب‌های عاطفی تند و ناگهانی به سمت و سویی دیگر می‌برد.

نقش اصلی این فیلم یعنی این عکاس را حامد بهداد در نخستین همکاری خود با مهرجویی بازی می‌کند. لیلا حاتمی، طناز طباطبایی، فردوس کاویانی، همایون ارشادی، اردشیر رستمی، امید روحانی، محمدجوادجعفرپور، مهیار پورحسابی، کامشاد کوشان، علی عابدینی، کیانوش گرامی، سیمون سیمونیان، علی اصغر طبسی، فرهنگ سروری، اکبر محمدی‌فر، پروین میکده، امیر سیدی، فرامرز روشنایی، شاهین جعفری، علیرضا حائری، امید علیمردانی، محمدرضا جعفرپور و میترا حجار بازیگران «نارنجی پوش» هستند.

داریوش مهرجویی سال گذشته فیلم سینمایی آسمان محبوب را در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر داشت که هنوز فرصت اکران عمومی پیدا نکرده است.