حمایت نماینده کردستان از فیلم نون.خ

منصور مرادی ضمن قدردانی از عوامل این سریال تلویزیونی بابت توجه به قوم کُرد اظهار داشت: این سریال تلویزیونی سبب می‌شود که استعداد، توانمندی و ظرفیت‌های مناطق کُردنشین در رسانه ملی به مردم سراسر کشور معرفی شود.

وی افزود: سریال نوروزی «نون خ» از داستانی جذاب که مخاطب را می‌تواند پای تلویزیون نگه دارد بهره‌مند است و قطعاً همه مردم از آن فیلم لذت می‌برند.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه کردها از ساخت سریال نوروزی «نون خ» بسیار خوشحال هستند، تصریح کرد: انتظار داریم که عواملان فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بیشتر به ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق کُردنشین توجه کنند تا بلکه این وحدت و انسجام کنونی بین شیعه و سنی روز به روز بیشتر شود.

مرادی معتقد است که سریال «نون خ» سبب تقویت همبستگی،انسجام ملی و نشاط اجتماعی می‌شود و باید مسئولان رسانه ملی از ساخت چنین سریال‌هایی حمایت کامل کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه در هر ملّتی وحدت و همبستگی مردم موجد تلاش مشترک برای دستیابی به اهداف ملی و مانع وقوع طغیان‌ها و کینه‌توزی‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: بنده معتقدم ساخت سریال‌هایی همچون سریال «نون خ» سبب دلگرمی و وحدت بیشتری میان شیعه و سنی می‌شود.