از «برادر جان» پربازیگر تلویزیون چه خبر؟

همزمان با ادامه تصویربرداری سریال «برادر جان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی مراحل فنی این مجموعه در حال انجام است.

سودابه سعیدنیا چندی است تدوین «برادر جان» را آغاز کرده و به موازات آن فرید سعادتمند که سابقه آهنگسازی سریال هایی چون «نفس»، «ارمغان تاریکی»، «پروانه» و قطعات پرطرفداری مثل چه بگویم را داشته ساخت موسیقی این سریال را برعهده گرفته است.

همچنین صداگذاری سریال توسط امین شریفی و بابک شکیبا در حال انجام است و فرهاد توکلی فارسانی به عنوان طراح تیتراژ با این پروژه همکاری می‌کند.

در خلاصه داستان «برادر جان» آمده است: برادری برابری جان فشانی سه برادر که زبان‌زد است و خدا و خلق از آن‌ها در آسایش، به ناگه دچار حادثه‌ی می‌شود که نامش حق الناس است.

بازیگران سریال «برادر‌جان» عبارتند از علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، افرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، ندا جبرئیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، آرش فلاحت پیشه، محبوبه صادقی، جلیل فرجاد و با حضور لعیا زنگنه.

«برادر جان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما، ملودرامی اجتماعی مذهبی است که برای پخش از شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان سال ۹۸ تهیه و تولید می‌شود.