تعطیلی 4 ماهه سریال «نفوذ»

جواد شمقدری درباره زمان تولید دوباره پروژه «نفوذ» و اینکه چه زمانی دوباره راه خواهد افتاد، بیان کرد: این پروژه از بهمن سال گذشته متوقف شد و اکنون چهار ماه است که سریال خوابیده است.

وی درباره اینکه چرا سریال‌های استراتژیک سیما باید با کمبود بودجه مواجه شوند، عنوان کرد: این سوال ما هم هست متاسفانه این نوع سوژه‌ها که باید مورد توجه قرار بگیرند با این مشکلات مواجه می‌شوند. البته به‌زودی مشخص می‌شود که تکلیف بودجه چه خواهد شد و طبق رایزنی‌هایی که داشته‌ایم مدیران گفته‌اند که در این زمینه جبران می‌کنند.

شمقدری با اشاره به مشکلاتی که با توقف یک سریال با پروداکشن سنگین رخ می‌دهد، اظهار کرد: وقتی پروژه‌ای با این هزینه، موقعیت و لوکیشن می‌خوابد، بازیگرها از دسترس خارج می‌شوند، امکان ایجاد همان موقعیت‌ها سخت است و قطعاً خسارات بیشتری عاید می‌شود.

وی درباره بازه تصویربرداری سریال «نفوذ» بعد از تولید دوباره کار بیان کرد: حدود ۳۰ درصد کار باقی مانده و هر زمان کار را دوباره شروع کنیم حداقل چند ماه فیلمبرداری خواهیم داشت.

کارگردان «نفوذ» در پایان گفت: فعلاً در حال گفتگو با مدیران هستیم که قول‌هایی داده‌اند که ظرف روزهای آینده پروژه راه بیفتد.