سریال های جدید شبکه 2 در راه است/سه گانه حامد عنقا تکمیل می‌شود

محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو امروز دوشنبه ۱۷ تیرماه در برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه حضور یافت و درباره برنامه‌ها و سریال‌های تابستانی این شبکه توضیح داد و بیان کرد: این برنامه‌ها با موضوعات مختلفی از جمله خانواده، صله ارحام، عفاف و حجاب و… روی آنتن می‌رود.

وی در ادامه درباره سریال‌های جدید شبکه دو سیما بیان کرد: چند سریال در حال آماده شدن هست که از میان آنها سریال «سلام آقای مدیر» را به کارگردانی علیرضا توانا از هفته آینده پخش می‌کنیم که تناسبی هم با این ایام دارد چون یکی از موضوعات آن بحث مهارت آموزی‌های دانش‌آموزان است. این سریال مدرسه را محور قرار داده و بازیگران متعددی دارد که تا ابتدای شهریورماه پخش آن طول می‌کشد. در ماه محرم نیز سریال دیگری با نام «مرضیه» برای پخش داریم که اکنون در حال تولید است.

وی اضافه کرد: سریال‌های «بچه مهندس ۳» و همچنین سریال «از سرنوشت» را هم در دستور کار داریم.

جعفری‌جلوه همچنین به آماده شدن سریالی از طرف حامد عنقا اشاره و اظهار کرد: سه گانه آثار حامد عنقا نیز در حال تکمیل است؛ سه گانه‌ای که از سریال «تنهایی لیلا» آغاز شد و در «پدر» ادامه پیدا کرد و امیدواریم قسمت سوم آن هم بتواند توفیق کارهای قبلی را تکرار کند. البته این سریال جدید فصل دوم مجموعه «پدر» نخواهد بود.

مدیر شبکه دو درباره ادامه ساخت «محله گل و بلبل» که تهیه‌کننده گفته بود دیگر نمی‌سازد، توضیح داد: تیم «محله گل و بلبل» سه فصل کار نمایشی ساختند که فصل سوم ۱۰۰ قسمت را شامل می‌شد و امروز آخرین قسمت از این ۱۰۰ قسمت پخش می‌شود که پرونده فصل سوم را می‌بندد. حتماً این مجموعه ادامه پیدا خواهد کرد با این حال براساس تجربه‌ای که حاصل شده است تغییراتی هم خواهد داشت. امیدواریم در ادامه راه سری بعدی و مجموعه دیگری را خواهیم داشت و اگر حرفی شده باشد ممکن است درباره برخی از این تغییرات باشد.

وی درباره سریال عموهای فیتیله‌ای برای کودکان نیز توضیح داد: «دوقلوها» مجموعه دیگری است که از هفته دیگر پخش آن آغاز می‌شود تجربه جدید و کار نمایشی سنگینی است که کمدی موقعیت جذابی را رقم زده است.