گلایه تولید کننده نوشت افزار از قیمت کاغذ

سعید قاسمی مدیر مجموعه نوشت افزار «کاما» در حاشیه هفتمین نمایشگاه « ایران نوشت » درباره زمان آغاز به کار در این عرصه گفت: از سال ۸۸ شروع به کار کردیم و با نام «کاما» به فعالیت خود ادامه می دهیم.

اخبار فرهنگ و هنروی افزود: در حال حاضر محصولاتی نظیر بازی ریاضیات، تخته وایت برد مخصوص کلاس اول و دوم و سوم، دفترچه یادداشت، برچسب، برچسب تشویقی، کارت تشویق و جامدادی تولید می شود.

مدیر مجموعه نوشت افزار «کاما» افزود: جدیدترین محصول این مجموعه در هفتمین نمایشگاه «ایران نوشت»، دفترهای تحریر با نقوش ایرانی  در ۲۴ طرح است و دفترچه های یادداشت متناسب با آنها نیز وجود دارد همچنین بازی ریاضیات مخصوص کلاس اول و دوم و سوم نیز از محصولات جدید مجموعه «کاما» است.

قاسمی درباره وضعیت صنعت نوشت افزار در کشور اظهار کرد: تولید نوشت افزارهای ایرانی در سال های اخیر ارتقا پیدا کرده و پیشرفت خوبی داشته است همچنین استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفته و والدین و دانش آموزان به تولیدات ایرانی روی خوش نشان داده اند. مهمترین نکته در بحث نوشت افزار قیمت تمام شده است؛ متاسفانه قیمت کاغذ افزایش یافته و باعث شده تا قیمت دفاتر افزایش یابد اما امیدواریم که دولت برای رفع مشکل تامین مواد اولیه و بحران قیمت کاغذ تدابیری بیندیشد تا تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه بدهند.