کارگردان مشهور سینمای جهان با یک اثر سینمایی در قاب تلویزیون

فیلم تمام پول‌های دنیا (All the Money in the World) ساخته ریدلی اسکات (Ridley Scott)، کارگردان به نام سینمای جهان و خالق آثار علمی تخیلی مانند مریخی (The Martian) و بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) و چند عنوان ماندگار دیگر در ژانر علمی-تخیلی و «می تونی منو ببخشی» به کارگردانی ماریل هلرمحصول ۲۰۱۸ آمریکا فیلم‌های سینمایی آخرهفته مخاطبان شبکه چهار هستند.

اخبار فرهنگ و هنر - بنابراین گزارش تمام پول‌های دنیا یک فیلم با داستان واقعی است، جان پل گتی نوه میلیاردر نفتی که ۱۶ سال دارد، ربوده شده و آدم‌ربایان برای آزادی او ۱۷ میلیون دلار باج درخواست کرده اند. گیل مادر جان تمام سعی خود را می‌کند که پدربزرگ میلیاردر جان یعنی جی. پل گتی را راضی کند تا مبلغی را که آدم‌ربایان برای آزادی جان تعیین کرده‌اند، پرداخت کند. زمانی که پدربزرگ از پرداخت این مبلغ طفره می‌رود، مادر جان مجبور است دست به هر کاری بزند تا بتواند فرزند خود را آزاد کند. یکی از این کارها، همکاری کردن با فلچر چیس مشاور پدربزرگ است. مادر هیچ گاه دلش نمی‌خواست با آن‌ها در تجارت همکاری کند، ولی این بار برای آزادی فرزندش این همکاری را قبول می‌کند.

«تمام پول‌های دنیا» محصول ۲۰۱۷ آمریکا، ایتالیا و انگلستان است و در آن «میشل ویلیامز»، «کریستوفر پلامر» و «مارک والبرگ» ایفای نقش کرده اند.

« می تونی منو ببخشی » عنوان فیلم سینمایی روز جمعه شبکه چهار سیما است. این فیلم سینمایی به کارگردانی ماریل هلر محصول ۲۰۱۸ آمریکا است.

در خلاصه فیلم آمده است: لی نویسنده‌ای که به دلیل نوشتن بیوگرافی برای افراد مشهور شهرت داشته و به دلیل رفتار بد و بی ادبی از سوی جامعه ادبی طرد می‌شود... او که برای پرداخت صورتحساب‌های ماهیانه و مخارج زندگی دچار مشکل شده به جعل و کپی کردن نامه‌های نویسندگان مشهور و فروش آن‌ها به مجموعه داران رو می‌آورد. او با همدستی مردی که به ادبیات علاقمند است موفق می‌شود و ...

گفتنی است، واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر هفته روز‌های پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ جدیدترین آثار سینمایی ایران و جهان را تقدیم علاقه‌مندان به هنر هفتم می‌کند.