آخرین خبرها از «پنج ستاره» با اجرای حمید گودرزی

مسابقه‌ای که از زمستان سال 1396 روی آنتن شبکه پنج سیما رفت و اشکان خطیبی در قدم اول اجرای این برنامه را برعهده گرفت. از 25 مرداد 1397 حمید گودرزی مجری "پنج ستاره" شد تا در آن شرکت‌کنندگان با استفاده از اطلاعات عمومی خود و پاسخ به سؤالات حمید گودرزی جایزه 50 میلیونی مسابقه را به دست بیاورند.

اخبار فرهنگ و هنر - محمد قنبری تهیه‌کننده مسابقه "پنج ستاره" در روزهای آماده‌سازی فصل جدید، گفت که ساختار مسابقه تغییر کرده و رقابت بین دو نفر روی آنتن دنبال می‌شود. محتوا همان اطلاعات عمومی است اما جوایز میلیونی ندارد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه 5 سیما هم توضیح داد که بنای‌مان بر مبنای خدمات و کالای ایرانی است. یعنی در واقع "پنج ستاره" به شرکت‌کنندگانش جوایز خدماتی و کالای ایرانی اهداء می‌کند. اپلیکیشن و ثبت‌نامی که شرکت‌کنندگان می‌کنند نیز ارزش‌افزوده ندارد و هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. سؤالاتی هم در نظر گرفته‌ایم که هیچ‌ فایده‌ای برای مخاطب نداشته باشد و بر زندگی مردم و جامعه اثرگذار و فایده دنیوی و اخروی داشته باشد.

" پنج‌ستاره " در ایام کرونایی، آنتن را خالی نکرد و بدون تماشاگر ادامه داد. کاری که محمد قنبری تهیه‌کننده و دیگر عوامل این برنامه کماکان در دستور کار دارند به این نکته اشاره کرد که حدوداً 26 قسمت روی آنتن رفته‌اند و بیش از 60 قسمت تعهد این فصل "پنج ستاره" به شبکه 5 سیما است؛ تصویربرداری بدون تماشاگر ادامه دارد.

او در خصوص پخش مسابقه "پنج ستاره" در ایام ماه مبارک رمضان گفت: معلوم نیست که در این ایام روی آنتن باشیم یا خیر؛ تصمیم با شبکه است اما اگر قرار باشد در این ایام روی آنتن برویم تصویربرداری در ماه رمضان هم ادامه خواهد داشت.

قنبری درباره بدون تماشاگر بودن برنامه، توضیح داد: تا مادامی که این مشکلات کرونایی باشد با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن محل ضبط برنامه، بدون تماشاگر به کار خودمان ادامه خواهیم داد.