«جشن رمضان» امسال با حال و هوایی متفاوت روی آنتن می رود

امسال با توجه به شرایط ویژه جامعه در پی شیوع ویروس کرونا ، برخلاف سال‌های گذشته «جشن رمضان» بدون حضور مردم و متفاوت روی آنتن می‌رود.

اخبار فرهنگ و هنر - برنامه جشن رمضان ۹۹ به تهیه کنندگی رسول آذر سرا و اجرای برنامه به عهده حسین مولایی است.

البته برنامه در قالب یک کار ترکیبی نمایشی با حضور مهمانان خاص ارائه می‌شود.

به دلیل فداکاری‌های مردم و کادر بهداشتی درمانی در  مبارزه با کرونا و همچنین مجاهدت‌ گروه‌های جهادی، جشن رمضان امسال به انعکاس فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت، درمان، عمران، سرپرستی ایتام، حمایت از خانواده‌های بی سرپرست و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» می پردازد.

دکور برنامه در یک خانه با المان‌های قدیمی و در و پنجره‌های نوستالوژیک، حوض و حیاط ترتیب داده شده است.

بازیگر اصلی برنامه به نام «پیوست» در کنار خانم حلیمه سعیدی، پیوند دهنده بخش‌های برنامه است که با چاشنی طنز، سعی بر ارائه جذاب برخی اخبار، اطلاعات و نکات پیرامون موضوع و سوژه برنامه دارد.

بازیگر جشن‌ رمضان امسال خسرو کشاورز از بازیگران تئاتر است.

مهمانان برنامه از بین گروه‌های جهادی خواهند بود.

با توجه به تقارن زمان پخش برنامه ساعت ۲۰ و لحظات افطار، برنامه با پیش تیتراژ ماندگار صلوات خاصه امام رضا علیه السلام با صدای علی اکبر قلیچ و تلاوت قرآن و اذان زنده توسط قاریان ممتاز کشور آغاز خواهد شد.

پس از افطار با گروه جهادی و مهمانان برنامه، گفتگو‌ها آغاز و ادامه خواهد یافت.

در کنار مهمانان گروه جهادی، شخصیت‌ها و مهمانان ویژه و سوژه‌های خاصی هم حضور خواهند یافت. ضمن اینکه در هر برنامه شگفتانه‌ای برای غافلگیری مهمانان و مخاطبان در نظر گرفته شده که در جای خود ارائه می‌شود.

در پایان برنامه پس از نمایش تصاویر خاصی از سردار و جهادگر شهید فرمانده عزیز حاج قاسم سلیمانی، تندیس ایشان به عنوان هدیه و تقدیر برنامه از مهمانان اهدا خواهد شد.