صحن‌های خلوت حرم رضوی مزین به تصاویر شهدا شد

انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بیش از ۴۰ قطعه عکس را با موضوع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از مجموعه آثار نمایشگاهی و چاپی برای نصب در حرم مطهر رضوی ویژه ماه مبارک رمضان به این آستان مقدس منتقل کرد.

اخبار فرهنگ و هنر - مجتبی کوچکی مدیرعامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در خصوص انتقال و نصب این آثار گفت: با توجه به شرایط ویژه این روزهای و عدم حضور زائرین در صحن و سرای امام رئوف با تعامل و همکاری که با سازمان صداوسیما و آستان مقدس رضوی انجام دادیم بیش از ۴۰ قطعه عکس شهدا را به نیابت از تمامی مردم ایران برای نصب و استفاده به حرم مطهری ارسال کردیم.

مدیرعامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در این رابطه ادامه داد: شاید دیدن تصاویر خلوت از حرم مطهر امام رضا(ع) که همواره مملو از زائرین و دلباختگان آن حضرت بوده سخت و غم‌انگیز باشد و ثبت لحظاتی آرام‌بخش از مناجات‌خوانی حرم را با سختی مواجه کند، اما حال با وجود تصاویر شهدا شاهد ثبت و ضبط قاب‌های زیباتری در زمان ملکوتی پخش مناجات هستیم.

کوچکی در پایان گفت: بی‌تردید نصب تصاویر شهدا در حرم مطهر آن هم در شرایط فعلی می‌تواند یادآور ایستادگی‌ها و مقاومت‌های فرزندان عزیز و جان‌برکف این سرزمین باشد که راه و منششان این روزها نیز توسط مدافعان سلامت ادامه داده شد و حماسه‌های عظیم دیگر را رقم زدند.