درخواست اهالی هنر از نمایندگان مجلس/ با فساد مبارزه کنید

عبدالله اسفندیاری تهیه کننده سینما درباره خواسته اش از جدیدترین نمایندگان مجلس،گفت:در راس همه خواسته‌ها که منشا گرفتاری‌ها و معضلات بسیاری شده، جلوگیری و مبارزه با فساد است.

اخبار فرهنگ و هنر-او افزود: متاسفانه پول در حال از بین بردن همه چیز و تنها معیار ارزش‌ها شده است و این بسیار فاجعه آمیز خواهد بود.

این‌تهیه کننده گفت:واقعا باید خجالت کشید که هرکجا نگاه می‌کنید در حال سوء استفاده هستند، سینما هم به تبع آن‌ها، سوء استفاده‌های بزرگی در آن اتفاق افتاده و باعث شده عده زیادی زیر فشار ناشی از آن له شوند.

او ادامه داد: به عنوان نمونه بازار طلا و ارز در مقابل بورس آن هم با گران کردن، در حال رقابت هستند انگار ناف بسیاری را با سوء استفاده از موقعیت و مسئولیت  بریدند.

اسفندیاری بیان کرد: واقعا این‌ حجم از دورویی و خیانت حیرت انگیز است و نمی‌دانم باید به چه کسی و کجا اعتماد کرد و چطور باید جلوی آن را گرفت.

تهیه کننده " نرگس مست " بیان کرد:مسئولان و دستندرکاران بدون گرفتن ژست، شعار سردادن، ادعا و تظاهر به ایمان، باید مشکلات مردم را حل کنند در غیر اینصورت سرعت فساد بیشتر و همه گیرتر خواهد شد.

اسفندیاری گفت: به جایی رسیدیم که دوست داریم از دست یک سری افراد به غار پناه ببریم تا حداقل، چشممان به فساد‌های گوناگون نخورد.