اکران «مفقودالاثر» ایرانی در روسیه

فیلم کوتاه «مفقودالاثر» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد صادقی در بخش مسابقه هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه UFA روسیه نمایش داده خواهد شد.

اخبار فرهنگ و هنر - این جشنواره فیلم‌های ساخته شده توسط جوانان ۱۴ تا ۲۵ ساله را به رقابت می‌گذارد و هدف آن توسعه توانایی‌های خلاقانه در حوزه سینما و همچنین ترغیب جوانان به رهبری یک زندگی خلاقانه فعال، توسعه مهارت و کسب تجربه در تولید فیلم است و در این دوره با توجه به بیماری همه‌گیر COVID-۱۹، مدیریت این رویداد تصمیم به برگزاری جشنواره به صورت آنلاین گرفت است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مفقود الاثر به معنی غیبت است. بیانگر وضعیت کسی است که نمی‌دانیم کجاست، خبری از او در دست نیست و در زنده بودنش شک است. مفقودالاثر کسی است که به احضاریه‌های رسمی پاسخ نمی‌دهد.»

عوامل تولید این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان : مهرداد صادقی، تصویربردار: محمد کریمی، محمدحسین دهقانیان، تدوین: مهرداد صادقی، روح الله شاه سنایی، بازیگران: افشین حاجی‌حیدری، محمد موسوی، امید بهلولی، حسین بهرامی، یاسین خادم، گریم: اشکان افشاری‌راد، طراح لباس: زهرا میرمحمدعلی، تصحیح رنگ: محمد کچوئی، تهیه کنندگان: محمدعلی حاجی‌هاشمی، مهرداد صادقی، مجری طرح: انجمن سینمای جوانان خمینی‌شهر

هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه UFA روسیه ۷ تا ۱۱ جولای برابر با ۱۸ تا ۲۲ خردادماه برگزار می‌شود.