آنچه در «دورهمی» دیشب گذشت/فاش شدن بزرگترین آرزوی مهران مدیری

شب گذشته مهران مدیری میزبان هدیه بازوند بازیگر سریال « نون.خ » بود.

اخبار فرهنگ و هنر - بازوند در این برنامه، درباره شروع فعالیت هنری خود اظهار کرد: از سه سال پیش به صورت حرفه‌ای به بازیگری علاقه مند شدم و در کلاس‌های بازیگری آقای تارخ شرکت کردم؛ تا اینکه برای سریال «نون. خ» معرفی شدم و مصطفی تنابنده از من تست گرفت.

وی عنوان کرد: بعد از پخش سریال شاهد اتفاقاتی بودم که دلم شکست؛ دوستانی سراغ من آمدند که سال‌ها از من خبر نداشتند.

مدیری هم گفت: من از سال ۶۸ به بعد چند کار تلویزیونی کردم، اما نوروز ۷۲ اولین کاری بود که از درب خانه بیرون آمدم زندگی یک شکل دیگر شد. دیگر باید لباس خوشگل می‌خریدم و عینک دودی دو تا روی هم می‌زدم.

در بخشی از این گفت و گو، مهران مدیری خطاب به مهمانش گفت: به طرز وحشتناکی شکمو هستید و اگر گوشت در خورشت نباشد، گریه می‌کنید. در سریال «نون. خ» خانم سپاه منصور گوشت خورشت خودش را به شما می‌داد!

بازوند هم با تایید این حرف ها گفت: بچگی هم این طور بودم و برای گوشت خورشت برنامه ریزی می‌کردم. (خنده)

مدیری در ادامه رو به تماشاگران بیان کرد: حتی در کلاس دوم ابتدایی پفک دزدیدند و یک سال تمام به دزد کلاس معروف شدند.

شب گذشته بازوند در پاسخ به سوال همیشگی مدیری درباره ازدواج گفت: من زیاد درباره مسائل خصوصی صحبت نمی‌کنم، اما باید اتفاق بیفتد. البته خیلی ها روی این صندلی نشستند و بعد فرصت ازدواج برای آن‌ها پیش آمده است (خنده)

در بخشی از گفت و گو درباره نیاز به آموزش مداوم برای بازیگران صحبت شد و بازوند خطاب به مدیری گفت: همیشه به این فکر می‌کنم که چرا شما ورکشاپ بازیگری برگزار نمی‌کنید؟!

مدیری در پاسخ اظهار کرد: بزرگترین آرزوی زندگی‌ام این است که مجموعه بزرگی را تأسیس کنم که در آن همه رشته‌های مختلف هنری را اساتید بزرگ تدریس کنند و خودم یک گوشه‌ کار را بگیرم؛ این نیاز نسل آینده است که آموخته‌هایمان را در اختیارشان بگذاریم.

گفتنی است در برنامه شب گذشته دورهمی ، قاسم افشار خواننده کشورمان هم چند قطعه برای مخاطبان اجرا کرد.

این خواننده درباره کم کاری خود گفت: بخشی از آن خواسته و بخشی از آن ناخواسته بوده است؛ من و هم نسلی هایم در دهه ۷۰ شروع کننده موسیقی پاپ بودیم و با تمام سختی‌ها کار کردیم. تمام فراز و نشیب‌ها را از سر گذراندیم، به امید اینکه موسیقی جایگاه خوبی پیدا کند. زمانی که ما کارمان را شروع کردیم، «صدا» مهم بود، اما امروز «سر و صدا» مهم است!