پایان اکران آنلاین «زیرنظر» و «مهمانخانه ماه‌نو»

با گذشت بیش از سی روز از اکران آنلاین ۲ فیلم «زیرنظر» و «مهمانخانه ماه‌نو» که ادامه دهنده مسیر سینمای آنلاین بودند، اکران این ۲ فیلم با اعلام آمار نهایی فروش آنلاین به پایان رسید.

اخبار فرهنگ و هنر - با توجه به این توافق در طرح سینمای آنلاین که فرصت سی‌روزه نمایش برای فیلم‌ها در نظر گرفته شده، نمایش ۲ فیلم « زیرنظر » و «مهمانخانه‌ماه‌نو» بستر آنلاین توسط سرویس‌های وی‌اودی به پایان رسیده است. «زیرنظر» و «مهمانخانه‌ماه‌نو» که بعد از «خروج» و «طلا» به طرح اکران آنلاین پیوستند، حالا با پشت سر گذاشتن سی روز از نمایش و فروش بیش از ۱۵۵ هزار و ۸۶ بلیط در مجموع ۲ فیلم و ۲ پلتفرم، به شبکه نمایش خانگی وارد خواهند شد. این میزان فروش در حالی رقم خورده که مجموع فروش «مهمانخانه‌ماه‌نو» برابر یازده هزار و ۳۶۴ بلیط و مجموع فروش «زیرنظر» برابر ۱۴۳ هزار و ۷۲۲ بلیط است.

همچنین این ۲ فیلم روی هم رفته بیش از ۲ میلیارد و سیصد میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشتند که با وجود تعطیلی سینماها به رونق این صنعت و برگشت آنی سرمایه سینماگران منجر شده است.

از طرفی با توجه به معیارهای تعیین تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی و درنظر گرفتن ۲/۵ تماشاگر به ازای هر بلیط، در مجموع برآورد می‌شود که بیش از سیصد و هشتاد هزار تماشاگر این ۲ اثر را به کمک طرح اکران آنلاین تماشا کرده‌اند. با این حال افزایش تعداد تماشاگران این ۲ فیلم و تمام فیلم‌هایی که در طرح اکران آنلاین حضور دارند پس از پایان دوره سی روزه نمایش ادامه خواهد داشت.