3 فیلم سینمای کودک و نوجوان آماده اکران/ «شپلوتکا» به پایان رسید

حسین قناعت کارگردان سینمای کودک و نوجوان با اشاره به جدیدترین پروژه‌های سینمایی خود گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی « شپلوتکا » مدتی است که به پایان رسیده است. فیلمبرداری این فیلم در دو نوبت به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود اما خوشبختانه با مناسب شدن شرایط تولید، فیلمبرداری کار که تنها چند روز از آن باقی مانده بود، به پایان رسید.

اخبار فرهنگ و هنر - این کارگردان سینما تاکید کرد: تدوین این پروژه سینمایی توسط پریسا پروین‌نیا به زودی به پایان می‌رسد و ساخت موسیقی این فیلم توسط مهدی گورنگی و صداگذاری آن توسط محمود موسوی‌نژاد آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: فضای «شپلوتکا» که به زودی نام آن تغییر می‌کند، مانند کارهای دیگرم فانتزی است و فیلمی سرگرم‌کننده و مناسب خانواده است.

حسین قناعت در پایان تاکید کرد: در کنار «شپلوتکا»، ۲ فیلم سینمایی دیگر با نام‌های «پیشی میشی» و «سلفی با رستم» را آماده اکران دارم. پروانه نمایش «پیشی میشی» صادر شده و در انتظار صدور پروانه نمایش برای «سلفی با رستم» هستم.

بیژن بنفشه‌خواه، شبنم قلی‌خانی، آناهیتا همتی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، یوسف صیادی، بهنوش بختیاری ، مرتضی زارع، فاطمه هاشمی، عباس محبوب، مهسا ایرانیان، رها آقازاده، مهدی ابراهیمی، حسین پوراسماعیل، مریم وطن‌پور و شهرام قائدی، به همراه هنرمندان خردسال: پارسیا شکوری، عسل قرایی، سامیار محمدی، آمیتیس حجت‌الاسلامی، مانلی قناعت، پارسا نژادآذر، دیبا غدیری گروه بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

«شپلوتکا» در راستای تحکیم خانواده و حمایت از محیط زیست است و در خلاصه داستانش آمده: دختر و پسر نوجوانی به دلیل شرایط اقتصادی خانواده آرزوی زندگی بهتری را می‌کنند. در نهایت و در ادامه داستان این آرزوی آنها برآورده می‌شود و تجربیات تازه‌ای را با خود به همراه می‌آورد….

دیگر عوامل «شپلوتکا» عبارتند از: تهیه‌کننده: حسین قناعت، مجری طرح: حسین پوراسماعیل، مدیر تولید: هاشم علی‌اکبری، مدیر فیلمبرداری: محمد حسن‌پور، تدوین: پریسا پروین‌نیا، صدابرداران: حسین بشاش، میثم یاردیلو، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی‌دوست، طراح گریم: جنان صدفی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: وحید کاشی، مدیر تدارکات: محسن گوهرشناس، دستیار دوم کارگردان: نگار افشار، منشی صحنه: هدیه نصیری، فیلمبردار پشت صحنه: داوود طهماسبی، جلوه‌های ویژه بصری: حامد علی‌اکبری، عکاس: محدّثه پوراسماعیل، دستیار اول فیلمبردار: اشکان انگوتی‌کلهری.