اکران فیلم های «هنر و تجربه» در پردیس ملت

با اضافه شدن هفت سالن نمایش به پردیس سینمایی ملت که سال گذشته همزمان با آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همراه بود، در حال حاضر این امکان فراهم شده است که این سینمای ۱۲ سالنه بتواند علاوه بر اکران فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های گروه « هنر و تجربه » را نیز به جمع فیلم‌های نمایش دهنده خود اضافه کند.

اخبار فرهنگ و هنر - به همین منظور قرار است از روز سه شنبه دهم تیرماه اکران مستند «صحنه هایی از یک جدایی» ساخته وحید صداقت در سانس‌های ۱۸:۱۰ و ۲۱:۵۰ و فیلم «جایی برای فرشته‌ها نیست» ساخته سام کلانتری در سانس‌های ۱۶:۱۵ و ۲۰ در پردیس سینمایی ملت آغاز شود.

مستند «صحنه هایی از یک جدایی» به کارگردانی و تهیه کنندگی وحید صداقت است که به زوایای پنهان فیلم «جدایی نادر از سیمین» می‌پردازد و روایتی است از شکل گیری ایده و فیلمنامه و انتخاب بازیگران تا پایان فیلمبرداری و بازتاب‌های جهانی این فیلم، همراه با تصاویری از فیلم و پشت صحنه با روایت اصغر فرهادی و گفتگوهایی از مایک لی، ژان کلود کریر و ابراهیم گلستان.

فیلم «جایی برای فرشته‌ها نیست» به کارگردانی سام کلانتری و تهیه کنندگی محمد شکیبانیا و محسن شاه محمد میراب است و این فیلم درباره دختران تیم ملی اسکیت هاکی ایران و مشکلات پیچیده آنها در راه مسابقات آسیایی کره است.

در حال حاضر فیلم‌های « شنای پروانه »، «خوب، بدجلف ۲، ارتش سری» و «جهان با من برقص» در پردیس سینمایی در حال اکران است.