آخرین وضعیت ساخت سریال پربازیگر «بیگانه‌ای با من است»

حمیدرضا سلجوقی مدیر مالی سیما فیلم به همراه بهرنگ ملک‌محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو از پشت صحنه سریال «بیگانه‌ای با من است» در مهرشهر کرج بازدید کردند.

اخبار فرهنگ و هنر - در این دیدار بهروز مفید تهیه کننده این پروژه توضیحاتی را درباره روند ساخت سریال و ادامه تصویربرداری آن ارائه داد. 

این تهیه‌کننده ادامه فیلمبرداری را تا پایان مهرماه ذکر کرد و قرار است در صورت عملی شدن برنامه‌ریزی‌ها در نیمه دوم آبان‌ماه از شبکه دو سیما روانه آنتن شود.

« بیگانه‌ای با من است » در ۴۵ قسمت تصویربرداری می‌شود و کارگردان فصل اول آن احمد امینی است. آرش معیریان نیز کارگردانی فاز دوم این پروژه تلویزیونی را بر عهده دارد.

قصه «بیگانه‌ای با من است» در سال ۶۹-۷۰ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

شبنم قلی‌خانی ، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی ، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی ، مهشید جوادی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال هستند.