چگونگی پیشگیری از پیری جمعیت در «طبیب»

 امروز شنبه ۵ مهرماه برنامه «طبیب» با حضور محمد حسین اکبری، موضوع پیشگیری از پیر شدن جمعیت و همچنین با حضور پزشک فوق تخصص جراحی گوش و حلق و بینی، موضوع تاثیر کرونا بر گوش و حلق و بینی را بررسی خواهد کرد.

« طبیب » که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه‌ ۶ مهر ماه میزبان یک دندانپزشک شده و موضوع  پیشگیری از پوسیدگی دندان‌های شیری در کودکان را مرور خواهد کرد، همچنین یک روانپزشک با موضوع مصرف قرص های آرام بخش و مشکلات ناشی از آن در برنامه حضور خواهد داشت.

همچنین در روز دوشنبه ۷ مهرماه علیرضا زالی فرمانده کنترل کرونا استان تهران و رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با موضوع آخرین تحولات کرونا و تاثیر کرونا بر مغز و اعصاب و همچنین محمدرضا شانه‌ساز رییس سازمان غذا و دارو با موضوع واکسن کرونا مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

همچنین روز سه شنبه ۸ مهرماه سید محمود انوشه محقق و استاد دانشگاه با موضوع قِناعت در «طبیب» حضور خواهد یافت.

برنامه تلویزیونی «طبیب» روز چهارشنبه ۹ مهرماه میزبان متخصص طب ایرانی با موضوع پیشگیری از بیماری‌های فصل پاییز خواهد بود.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارشی از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی می شود که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه به صورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.