اقدامات استان قزوین در حوزه اجرای اقتصاد مقاومتی تدوین شود

فریدون همتی شامگاه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع مونع تولید استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به گزارش کار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین مبنی بر اینکه 96 درصد مصوبات ستاد تسهیل اجرایی شده است اظهار داشت: اجرایی شدن 96 درصد از مصوبات رفع موانع تولید خبر بسیار خوبی است که نشان از همکاری مطلوب بین دستگاه‌ها است.

وی افزود: باید دستگاه‌های اجزایی تلاش خود را افزایش دهند تا بدین وسیله شاهد این باشیم که سایر مصوبات کارگروه ستاد تسهیل هم اجرایی و عملیاتی شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: متاسفانه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات بخش انرژی کمتر مورد بحث قرار می‌گیرد که باید در این زمینه هر هفته جلسات فرعی برگزار و مشکلات بررسی و شناسایی شوند.

همتی با اشاره به اینکه هر بخش کارگروه مورد نظر خود را انتخاب کند خاطرنشان کرد: کارگروه گردشگری بسیار نیاز است و باید هر چه سریع‌تر مشکلات زیاد این بخش را که سرمایه‌گذاران این بخش را گلایه‌مند کرده است را برطرف کنیم.

وی گفت: اقدامات استان قزوین در فروردین ماه در حوزه اقتصاد مقاومتی باید هر چه سریع‌تر توسط معاون اقتصادی جمع‌آوری شود تا بدین وسیله بتوانیم آنها را به مسئولان کشوری ارائه کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: برای دولت اولویت نخست زنده و پویا نگاه داشتن واحدهای صنعتی، کشاورزی و غیره و اولویت بعدی جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید است و اگر از واحدهای موجود غفلت کنیم دچار بحران می‌شویم و باید تمام واحدهای بحرانی را رفع مشکل کنیم.