یک باند سرقت منزل در بروجرد منهدم و 9 نفر دستگیر شدند

سرهنگ"علیرضا دلیری" فرمانده انتظامی بروجرد در نشست خبری که در دفتر فرماندهی برگزار شد با اعلام این خبر گفت: این باند سارق با پخش اعلامیه هایی در لای درب منازل مدتها بود که در محله های مختلف بروجرد سرقت می کردند و همه آنها سابقه اعتیاد دارند.

وی اضافه کرد: این گروه بعد از انداختن اعلامیه های تبلیغاتی، روز بعد به همان منلزل مراجعه می کردند و در صورتی که کاغذ تبلیغاتی بازهم لای درب بوده باشد متوجه می شدند که منزل خالی  و اقدام به سرقت منزل می کردند و در صورتی که کاغذ لای در نبود متوجه می شدند که منزل خالی نیست.

 

به گفته وی در همین راستا سه سارق و شش نفر مالخر دستگیر شدند و یک نفر از مالخرها که در بازار طلافروشی بروجرد اقدام به خرید طلای سرقتی و آب کردن آنها در کارگاه طلاسازی خود می کرد، دستگیر شد.

سرهنگ دلیری اظهار داشت: سارقین پس از دستگیری به 50 فقره سرقت اعتراف کردند.

 

وی بیان کرد: از ابتدای سال 95 تا کنون شش باند سرقت در بروجرد منهدم شده که سرقت نسبت به سال قبل  9 درصد کاهش  و کشفیات 96 درصد افزایش یافته است.

 

فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری یک کلاهبردار خبرداد و گفت: همچنین یک کلاهبردار که خود را به عنوان مسئولی از شهرستان معرفی می کرد توسط نیروی انتظامی دستگیر شد که این فرد 120 میلیون کلاهبرداری نموده است.

 

به گفته وی در همین راستا 19 نفر شاکی این پرونده هستند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.