کلنگ احداث مدرسه 12 کلاسه شاهد پلدختر به زمین زده شد

ظهر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی کلنگ احداث مدرسه 12 کلاسه شاهد این شهرستان به زمین زده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در این مراسم گفت: مدرسه 12 کلاسه شاهد پلدختر در مساحت یک هزار و 800 مترمربعی در صورت تامین اعتبار در مدت زمان یک ساله احداث و افتتاح می‎شود.

محمد چگنی اظهار کرد: 250 متر محوطه بتنی و 500 متر محوطه آسفالته نیز علاوه بر مساحت یک هزار و 800 متر مربعی برای این واحد آموزشی دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه احداث واحد آموزشی 12 کلاسه شاهد شهرستان پلدختر نیازمند اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون تومانی است، افزود: در صورت تامین اعتبار این واحد آموزشی در مدت زمان یک سال به بهره‎برداری می‎رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان ادامه داد: دو واحد آموزشی دو کلاسه تنگ فنی و شش کلاسه شهید علیپور شهرستان پلدختر آماده افتتاح و بهره‎برداری است.

چگنی تاکید کرد: دبستان تیمورآباد شهرستان پلدختر در مساحت 137 متر مربعی در قالب سه کلاس آموزشی، مدرسه دو کلاسه تخت چان و یک کلاسه سیاهکل پا علم نیز در حال احداث است.

وی بیان کرد: تاکنون اقدامات ارزنده‎ای در راستای تعمیر و تجهیز مدارس استان لرستان انجام شده و امید است، در سال جاری بتوان با جذب اعتبارات بیشتر فعالیت‎های بهتری در این حوزه انجام داد.