۱۲ هزار سکه تقلبی در ازنا کشف شد

سرهنگ علی حمدی تبار از دستگیری چهار کلاهبردار سکه‌های تقلبی و کشف 12 هزار سکه در ازنا خبر داد. 

وی افزود: با دستگیری چهار نفر از اعضای باند کلاهبرداران سکه‌های تقلبی توسط مأموران آگاهی ازنا، با شگرد ارسال پیامکی تحت عنوان «من چوپان و از عشایر ساکن استان مرکزی هستم، مادرم چند روز گذشته گوسفندان را به صحرا برده و تعداد یک هزار و 812 قطعه سکه طلا پیداکرده و راه فروش آن را بلد نیستیم تو را به امام حسین اگر می‌توانی کمکمان بده تا آن را به فروش برسانیم، شماره شمارا از قرآن استخاره کردم» تحقیقات جامع و کامل از متهمان آغاز شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان  عنوان کرد: با بررسی‌های انجام گرفته تاکنون 10 نفر از مالباختگان در سراسر کشور شناسایی و ضمن مواجهه حضوری با کلاه‌هبرداران، متهمان به جرم خود اعتراف کردند.

وی بیان کرد: از اعضای باند مذکور 12 هزار سکه تقلبی، 10 فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال و سه دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و یی دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

احمدی تبار ضمن هشدار به مجرمان، کلاهبرداران و افراد سودجو، مبنی بر اینکه پلیس با تمام همت عرصه را بر متخلفان تنگ می‌کند، گفت: به شهروندان توصیه می‌شود فریب وعده‌های دروغین افراد سودجو مبنی بر ارسال پیامک با موضوعات مختلف همچون پیدا کردن سکه‌های طلا، برنده شدن در مسابقات را نخورند و قبل از انجام هرگونه اقدام سریعاً موارد را به پلیس گزارش دهند.

توقیف 90 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در بروجرد

سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی بروجرد نیز از دستگیری 51 نفر متخلف و توقیف 90 دستگاه وسیله نقلیه فاقد مدارک و پلاک مخدوش در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در چهارماهه نخست 95 در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: مأموران یگان امداد بروجرد با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در چندین مرحله در چهارماهه نخست  امسال 90 دستگاه وسیله نقلیه متخلف را توقیف کردند.

مأموران با انجام اقدامات اطلاعای و شناسایی اماکن آلوده 51 سارق، مزاحم خیابانی، فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطر را دستگیر و 34 دستگاه خودرو و 56 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک و پلاک مخدوش را توقیف کردند که در این راستا نیز مقادیری مواد مخدر کشف شد.

کشف 690 هزار نخ سیگار قاچاق در خرم‌آباد

سرهنگ حسین نجفی فرمانده انتظامی خرم‌آباد اظهارداشت: 690 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری 16 خرم‌آباد حین گشت زنی دریکی از بلوارهای اصلی شهر به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد  با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف 690 هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر شدند، گفت: ارزش سیگارهای قاچاق کشف‌شده بنا بر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 200 میلیون ریال است و متهم به همراه محموله کشف‌شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

کشف قرص و کپسول خارجی غیرمجاز در بروجرد

سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی بروجرد از کشف یک هزار و 430 عدد انواع قرص و کپسول غیرمجاز از یک نفر متخلف در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک نفر با یک دستگاه پژو 405 اقدام به تهیه و توزیع قرص و کپسول غیرمجاز می‌کند، موضوع را در دستور کار قراردادند.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: مأموران با تحقیات به‌عمل‌آمده متهم را در بروجرد شناسایی و دستگیر و در بازرسی از خودرو وی یک هزار و 430 عدد قرص و کپسول خارجی غیرمجاز کشف کردند و متهم به همراه پرونده و داروهای کشف‌شده  جهت سیر مراحل قانونی به  مقام قضائی تحویل داده شد.