افتتاح 10 طرح اقتصاد مقاومتی در میاندورود

حسین جناسمی  در شهرستان میاندورود با بیان اینکه بسیجیان در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسیار مهمی دارند، اظهار کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای بسیج و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: به‌مناسبت هفته بسیج، برنامه‌های متعددی با همکاری ادارات دیگر در این شهرستان اجرایی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود به برگزاری 160 عنوان برنامه در هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: حضور حلقه‎های صالحین در میعادگاه نماز جمعه شهر سورک مرکز شهرستان، صبحگاه مشترک بسیجیان و نیروهای مسلح، نشست مشترک سرگروه‎های حلقه صالحین، نشست بصیرتی در چهار دبیرستان سورک، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه مبارزه با اشرافیگری و فساد، عصر خطبه‌خوانی رهروان زینبی از جمله این برنامه‎ها به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج است.

این مسؤول بیان کرد: افتتاح 10 طرح اقتصاد مقاومتی، افتتاح دو سالن ورزشی، افتتاح چهار خانه محروم، برگزاری کارگاه کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی، بازدید از خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های موردنظر است.

جناسمی با اشاره به اینکه به‌مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم در مصلی شهر سورک برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پیاده‌روی بسیجیان و مردم میاندورود به سمت یادمان شهدای گمنام در شهر سورک برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: بسیج مجموعه‌ای از مخلص‌ترین و فداکارترین انسان‌ها به‌ویژه قشر جوان برای کشور هستند که برای تحقق فرمان ولایت فقیه و رهبر انقلاب در عرصه عمران و آبادانی و... تلاش می‌کنند که باید این جایگاه را قدر بدانیم.