علت نامعلوم بیماری 25 دانشجو در دانشگاه +تصاویر

 قدرت الله حیدری معاون دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با بیان اینکه 850 دانشجو در خوابگاه این دانشگاه سکونت دارند، گفت: این بیماری از شب چهارشنبه در میان 25 دانشجو پسر و دختر ساکن در خوابگاه دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری مشاهده شد.

وی افزود: 17 دانشجوی پسر و 8 دانشجوی دختر برای درمان به درمانگاه فارابی ساری منتقل و به صورت سرپایی درمان شدند.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با بیان اینکه این دانشجویان با علائم سرگیجه، تب و لرز و سر درد به درمانگاه  مراجعه کرده بودند افزود:یکی از دانشجویان این دانشکده در بیمارستان رازی قائمشهر بستری شده بود که اکنون مرخص شده است.

وی گفت: کارشناسان مرکز بهداشت برای علت یابی این بیماری در دانشگاه حضور یافتند و هم اکنون علت در حال بررسی است .

این مقام مسئول افزود: دکتر کردی رئیس درمانگاه فارابی اعلام کرد 70 درصد این دانشجویان علائم بیماری آنفولانزا و 30 درصد دیگر به صورت ترکیبی علایم بیماری آنفولانزا و دستگاه گوارشی را داشتند .

 

معاون دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: نشست فنی بعد از ظهر امروز نیز  با حضور دانشجویان دانشگاه ،کارشناسان مراکز درمانی و رییس دانشگاه برای بررسی علت بیماری برگزار شد.

 

برخی سایت ها و شبکه های مجازی اعلام کرده بودند 70 دانشجوی این دانشگاه به دلیل مسمومیت غذایی ناشی از آشامیدن آب آلوده بیمار و بستری شده بودند. 

 

علت نامعلوم بیماری 25 دانشجو در دانشگاه +تصاویر

علت نامعلوم بیماری 25 دانشجو در دانشگاه +تصاویر

 

انتهای پیام/