۶ توصیه رهبر معظم انقلاب به بانوان مسلمان

پايگاه اطلاعرسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيتالله العظمی خامنهای، به مناسبت ديدار اخير زنان مسلمان با مقام معظم رهبری شش توصيه ايشان به آنان را بازنشر كرده است كه در ادامه میآيد:

۱ - هویت زن مسلمان را به او برگردانید

اگر شما بانوى نخبه‌ اسلامى تلاش کنید که هویت اسلامی را به زن مسلمان برگردانید، بزرگ‌ترین خدمت را به امت اسلامى و به بیدارى اسلامى و به عزت و کرامت اسلامى کردید.

۲ - نقش زن از دیدگاه اسلام را برجسته کنید

امروز یکى از مهم‌ترین مسئولیت‌هاتان این است که نقش زن را از دیدگاه اسلام برجسته و روشن کنید. تربیت انسانى زن بزرگ‌ترین خدمت به جوامع انسانى و اسلامى است؛ این حرکت باید راه بیفتد و راه افتاده است و شما در این حرکت، بدون تردید پیروز خواهید شد.

۳ - حضورتان را در صفوف مقدم انقلاب تقویت کنید

اگر زن‌ها در صفوف مقدم حضور خودشان را تقویت کنند و ادامه بدهند، پیروزى‌ها یکى پس از دیگرى نصیب آنها خواهد شد. در این هیچ تردیدى نیست.

۴ - متوجه توطئه آمریکا و صهیونیسم باشید

توجه کنید که غرب و در رأس آنها آمریکا و صهیونیسم با همه وجود به میدان آمده‌اند و بیشتر به

میدان خواهند آمد تا بتوانند این حرکت را مهار کنند و بر این امواج سوار بشوند؛ ملت‌ها باید بیدار باشند.

۵ - حضور همراه با ایمان و انگیزه خود را حفظ کنید

جوانان و مردان و زنان و نخبگان دنیاى اسلام و به خصوص کشورهائى که انقلاب کردند باید بدانند که اگر در صحنه بایستند و مقاومت کنند، پیروزى آنها بر همه ساز و برگ استکبار قطعى است. همه ابزارهاى اقتدار قدرت‌هاى استکبارى در مقابل حضور مردم، در مقابل ایمان ملت‌ها ناکارآمد است.

۶ - به چند روز گفت‌وگو اکتفا نکنید

به نشستن دور يكديگر و چند روز گفتوگو كردن اكتفا نكنيد و اين ديدار را مقدمه يك حركت بزرگ و ماندگار قرار بدهيد. اين حركت بانوان مسلمان، اين آشنائى با يكديگر از سرتاسر دنياى اسلام را مغتنم بشمريد و اين را يك پايهاى قرار بدهيد براى يك حركت عظيم در ميان امت اسلامى كه انشاءاللَّه به پيروزىهاى بزرگترى منتهى خواهد شد.