محموله قاچاق 150 میلیون ریالی در تویسرکان توقیف شد

«محمدمعصومی» در جمع خبرنگاران گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی ولاشجرد در راستای اجرای اولویت‌های انتظامی استان در برخورد با قاچاقچیان کالا و حمایت از تولیدات داخلی، با انجام کار اطلاعاتی دقیق در محورهای فرعی و مواصلاتی، کنترل و گشت‌زنی در محورهای فرعی سطح حوزه استحفاظی را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار کرد: در این بازرسی، مأموران انتظامی موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل البسه و محصولات کشاورزی قاچاق و فاسد شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: ماموران ایست و بازرسی اداره مبارزه با قاچاق با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی که از قاچاقچیان سابقه‌دار است در منزل خود واقع در یکی از روستاهای شهرستان، به نگهداری مغز گردوی قاچاق و فاسد اقدام و قصد فروش آن را در بازار دارد.
 
معصومی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی منزل مذکور شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه 300 کیلو مغز گردوی غیربهداشتی از منزل این قاچاقچی کشف شد.
 
وی عنوان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی ولاشجرد در حال کنترل محورهای فرعی به یک دستگاه خودروی پژو 206 مشکوک شدند که پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از داخل آن تعداد 948 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به توقیف این دو محموله کالای قاچاق و دستگیری قاچاقچیان آن، گفت: ارزش این دو محموله حدود 150 میلیون ریال برآورد شده است که با تشکیل پرونده متهمان به دادسرا اعزام شدند.