مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی در اسدآباد برگزار می‌شود

حسین افشاری اظهار داشت: مراسم بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از طرف امام جمعه، فرمانداری، شورای تأمین، نماینده مردم در مجلس، شهرداری و شورای اسلامی شهر و شورای اداری شهرستان اسدآباد فردا ساعت 10:30 صبح در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تکیه‌گاهی مطمئن برای مقام معظم رهبری و خدمتگزاری برجسته برای مردم شریف ایران بود.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: این مرد بزرگ در سال‌های پرفراز و نشیب نیم قرن گذشته مجاهدی نستوه بوده است و براساس پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک رهرو صدیق و تکیه‌گاهی مطمئن برای مقام معظم رهبری مطرح بود.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی ‌رفسنجانی از نخستین یاران با وفای حضرت امام خمینی(ره) از ابتدای شکل‌گیری مبارزه تا پیروزی انقلاب اسلامی و سپس از معماران اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

افشاری عنوان کرد: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب و از اوایل انقلاب تا کنون به عنوان یکی از چهره‌های شاخص نظام مطرح بود.

وی با بیان اینکه مردم همواره قدردان تلاش‌ها و خدمات ارزنده این شخصیت بزرگ به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند از مردم شهرستان اسدآباد دعوت کرد که در مراسم بزرگداشت و ترحیم برای آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شرکت کنند.